Godmorgon tisdag
Godmorgon alla!
Här är fortfarande mörkt och minus grader.
Hoppas på en smärtfri dag, men så är nog inte fallet.
Ha det gott allihop
Godmorgon!
Här är det gråmulet ute men vindstilla, skönt.
Önskar er alla en bra dag!
Gomorron! Vaknade av regn idag (för vilken dag i ordningen har jag glömt…) ut och sanda och grusa igen!!! måste hämta mer idag, *suck* vad jag blir leds på is och halka… vill inte ha typ -20 men nog är det roligare när det är vitt ute och inte blankis utan en sandgnutta på vägen…
Ta det lugnt ni som ska ut på vägarna idag!!!

Godmorgon!
Idag har jag värk överallt, ska nu ta mig ett bad & se om lederna lirkar upp sig något
Annars är det skitväder hos oss som vanligt, i helgen hade vi en heldag med snö, gissa barnen lekte:)
Ha en bra dag!
/ Carina

Godmorgon allihopa!
Här är det faktiskt jätteskönt väder, milt och solen tittade fram i några minuter (men ändå!!) när jag och vovven var ute på morgonprommisen.
Har själv migrän, liksom igår, och det blir att ta det vääldigt lugnt idag.
Önskar iaf er andra en skön och härlig dag!
Godmorgon!
Idag ska jag njuta av en städdag, hur man nu kan njuta av det !?, men jo faktiskt. Nästa vecka börjar plugget och då blir det inte många lediga minutrar så jag ska också passa på att njuta extra av våra små-.missar här hemma, snart 7 veckor!
Vädret är grått och trist, slask å plask. Vi hade också en fin snödag i helgen vilket var uppskattat av barnen :)
Här är det gråmulet och massor av värk både här och där. Magen värker så jag nästan går dubbelvikt :-( Öronvärken sitter där den sitter, ska ringa VC idag och eventuell får jag komma dit för en ytterligare koll och byte av medicin, den jag fick verkar ju inte hjälpa.
Hundar och katter mår bra. Har konstaterat att min Lady inte kommer att få några kissungar än på länge (hon löper nu igen) men JoJo, min PER f, är rund om magen och kommer att få smått någongång i vecka 4 (tror jag). Då ska Optimus bli pappa för första gången.

Det ser ut som om många mår dåligt idag
Själv har jag sovit dåligt på grund av min foglossning, hittar ingen bekväm sovställning…Idag tänker jag göra något som jag tycker är roligt för att pigga upp mig själv och inte en massa måsten. Jag ska sätta mig och scrappa några foton har jag tänkt. Får väl visa er resultaten sen
/Lotta
/Lotta
#7vet inte om du redan fått tipset med kuddar mellan knän och höft… Annars prova. Hade själv hemsk foglossning med min yngste och det är inte kul…
Skickar värmande kramar till alla sjuklingar!!!!

Håller me dom kuddar för avlasta Lotta
Jag hade en vovve som låg under min mage då jag vänta 1a barnet:)) va så gott!

#7 Ja är det inte vädret och gamla skador så är det små bebbar. Kuddar är bra!
#2 och #8 Tack mycket bättre med snö och jämn kyla inte rått det går in i både leder och skadade delar.