Godmorgon!
Godmorgon alla!
Idag börjar det bli som vanligt igen. Mannen har åkt iväg till jobbet och sonen till skolan. Skönt med lite egen tid.
Idag ska jag iväg till tandläkaren för att fixa med en tand som gör ont. Vädret här är grått och det är lite blött ute.
Ha´det bäst idag önskar
Elisabet

Godmorgon men min är inte så god pga av dimman känns det som jag har en yxa inne i kotorna. Som om ryggen skulle gå av, så jag ska dr mig tillbaka till horisontalläge.
Ha det gott allihop
Här är det fullt hus, både Saga och Jonas är hemma skolan/dagis ska dom inte tll förrän på onsdag!! Jag börjar faktiskt bli ganska slut !!!!
Förkylningen och örontet har börjat om igen trots pensellin :-((( det tar också på orken.
Hemsidan krånglar och fungerar mest inte alls, snart åker datorn ut genom fönstret tätt följt av snacksalig Saga och puttrig Jonas samt busiga/skälliga hundar !!!!!
Hoppas ni har det bättre !!

Då var det vardag igen…Johan har börjat jobba efter sin jul/nyårsledighet så nu är det bara kissarna och jag hemma om dagarna igen.
Jag har blivit sjukskriven för foglossning och ska försöka ta det lite lugnt här hemma, så det blir väl en del tid vid datorn.
Katterna är sååå lyckliga nu när rastgården är färdig och de kan vara ute.
#2 den här passar väl också ganska bra ?

/Lotta
/Lotta

Stackars dig men en underbar bild den sa allt. asg.

här har sambon vart på jobbet, sonen i backen hela dagen o jag på falu lasarett. 
#5 Hur har det gått för dig då?

#5 Jodå de tog typ 5 biopsier sen e det bara att vänta på svaren o sen blir det operation puh….. Hoppas bara de e godartade men jobbigt med detta karvande i en jämt
Jag tycker nog att det skulle vara jobbigare att vänta på svaren…. Hoppas de är godartade :-)