Perser iFokus

Perser

Etikett: 02-allmänt-kattprat
Läst 729 ggr
Kittentotts
0

Måste få visa en egenuppfödd kille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är vår lilla maskot som flera av er såg här för ett tag sen, han fick sitt nya hem en kort bit fr oss.

Han är en glad kille, mkt gos o lek i sig

Här sitter han i deras hus för se pippifåglarna, lägg märke till hans ställning:))

Kittentotts
0

bild 2

blackangel
0

oj vad vacker han e!!!! Ser ut att trivasGlad

Bullan
0

Haha…vilken sharmig kille! Verkligen en egen stilCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

ja han trivs så gott i sitt nya hem. Han har så mkt denna pojken, men han hade en mkt kort nos, trång. Detta gjorde jag behöll honom i släkten, men så kom en dag då han inte kunde stanna och behövde en omplacering. Innan omplaceringen gick han igenom spolning av sina kanaler, operation av näsan, kastrering mm då han snörvlat och haft ett dåligt immunförsvar, vid 3 veckor hade han en lunginflammation.En kämpe med andra ord 

Maskor blev frisk, han va dock mkt mindre än sina syskon, och vi tvekade på hans nos och valde låta honom stanna hemmavid

Nu har han ett toppenhem med en perserdam som sällskap, hon är inte alltid med på hans bus, men de verkar trivas ihop

SussiF
0

Jättesnygg herre!!

nettan123
0

Han verkar helmysig, gillar katter med egen stil.

miascharming
0

Han ser verkligen ut att trivas.Skrattande

Vilken mysig stil han har ..hehhe känns igen på herrarna här hemma.

// Mia.

Kittentotts
0

Ja vi har alltid älskat denna killen, så synd med hans trånga nos, han hade annars stannat hos oss som avelhane

Marita-L
0

Jätte fina kittentotten…hahaha vilken go stil.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Dockan
0

SkrattandeVa fin han är så himla go han ser ut,precis som min Herman.LENA Han får en LENA

Hälsningar LENAGlad

Elisabet-E
0

Vad synd med trång nos på en sådan supervacker katt. Storgillar hans maffiga kropp och benstomme för att inte tala om ögonfärgen!!!!

Härligt att han fått ett sådant toppenhem och mår så bra!

ChatNu
0

Ååå!! Vilken gosbollKyss
Han är ju så fin & vad skönt att han trivs så bra.
Första bilden var ju helt underbar, vilken stilSkrattande
//Maria

Kittentotts
0

#11 ja det är mkt synd! Detta va för oss mkt viktigt att hålla honom i familjen för se hans utveckling, men han snörvlade jämt, nyste och hade så svårt att han drog efter luft,blev lätt dålig pga han inte kunde andas på rätt sätt. Jag själv anser det mkt viktigt se till dessa katter kommer till sällskapshem, men man ska se till de inte sätts i avel, och vi lät därför Maskot vara hos oss tills den dagen han hade kastrerats och gjord en operation av nosen, idag mår han toppenbra, han har en underbar matte&husse som älskar honom över allt

Tack alla för era fina ord!

heliotropes
0

Hehe!! Det var en riktigt mysig maskotKyss

Skönt att operationen hjälpte honom.

Eva // medarbetare på Perser

feiner
0

Så roliga och fina bilder. En riktig personlighet.

Amorstroll
0

Jättesöt kille med underbar ögonfärg!

tycker

Lisa L (S*Amors Troll)

Lovebuffen
0

Vilken underbar gosse med superhärlig stil, hehe!!! *WOW* Blir ju "tokkär" i honom direkt jag ser honom!!! Räcka ut tungan

ophelia
0

Vilken maffig gosse.Skönt att han mår bra efter OP.Skrattande

Kittentotts
0

Tack allihopa!

Visst ser han stor ut,Men han är en tjockis baraSkrattandehan är ingen stor katt, ser ut som en kattunge , därav ser han stor ut med sin lilla vikt tycker jag på 3,6 kg ca

Han är ju född 2006

diana_
0

underbart läcker!

Millan71
0

Oh vilken goding;)