kan man?!
Min hane e ju nu 7 månader och har ju utvecklats enormt sen jag gjorde vet, besiktning. Undrar nu om man kan göra en ny samtidigt som man kollar testikelstatus då han hade litet överbett då men har nu fått korrekt bett. Någon av er som vet????

Besiktning kan du ju göra alltid
Men att bettet ser ut så när de är små är ju ganska sp normalt, käkarna växer ju olika fort
varför…skulle du vilja göra en ny besiktning??
hur menar du??

Hej !
Du kan när som helst av vilken orsak som helst göra en ny vet beiktning, om nu vill ha ett vet bes papper som är OK.
DVS- Utan anmärkningar.
// Mia.
// Mia

Ja det e ju då så jag tänler att det sak vara kul att ha ett veterinär bes. utan anmärkningar;)

Bara besikta, kan man göra när man vill, man gör ju det alltid vid omplaceringar el återköp mm tex
Ok..jag undrade om det var för en försäkrings skull eller annat
för det har ju ingen annan betydelse än att du får ett papper utan anmärkning
men om katten skulle ha nån restriktion för nåt…så kräver ibland försäkringsbolaget att man besiktar om
o passa på att få även navelbråksintyg på honom inskrivet i stamtavlan…tillsammans med testikelstatus.
har du känt efter i pungen…att han har båda kulorna nere??

japp han har bägge vad jag kan känna iallfall men skall till vetten den 14:e o göra testikelstatus samt navelbråckskoll så de kan skriva in i hans stamtavla, för de måste han välka utifalljag skall använda honomi avel;)

Ja de stämplar in i din stamtavla då du är där, finns en ruta för detta bak på din stamtavla
Blir nog bra ska du se med allt:))

Ja får hoppas på det tack för svaren