Skrikig hane
Undrar bara om någon annan har en hane som gapar o skriker nätterna igenom fast ingen löper här hemma?Kisset luktar oxå som om nån skulle löpa,starkt hankiss
Han är inte på varken Ronja 10 månader snart eller Arwen 7 månader så det kan ej vara dom som är på G,undrar lite om min malwa men har inte sett några tecken på löp förutom att hon vart dålig i magen ett tag…Eller är han bara fruktansvärt frusterad,Tro??

Att han skriker kan ju bero på att dina honor inte löper.Han vill ju ha tag på en hona som gör det.Alltså hojtar han.
Stolt ägare till tre La permer

haha ja du syster säg åt kvinnfolket där hemma att släppa te;)

instämmer

Jag har också en härhemma som går och skriker och suktar efter tjejer och stackarn ingen som är redo och villig åt honom
// Lillevi

Jobbigt för dem gå utan honor att para, man ska ju ha ett par för de ska vara nöjda, Kan ju ge p-piller för lugna dem, men jag är lite si o så mot detta

#5 Ja jag hade ju en hona som var vuxen o skulle para sig med min benji men var tvungen att omplacera henne samt kastrera..
Vill ej heller ge honom P-piller har ju hört en massa om det…Nåja ronja kanske löper snart så han får så sitt havre;)