Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 357 ggr
Bart
2008-01-04 11:53
0

Godmorgon 4/1

Godmorgon alla! Här är lite snö idag och några -grader.Måste ut och fixa lite med ett staket trots det.

SussiF
2008-01-04 12:04
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go' förmidda'

Här är det lite drygt 2 minus och grått. Det är lite snö i luften. I morgonbitti 8.30 ska jag till veterinären för en besiktning, PORSE ska flytta !! Jag har en köpare på honom som var här och tittade igår och bestämde sig senare på kvällen :-)

Idag får jag besök av Elisabet, Krasivis, och vi ska försöka fixa lite med hennes hemsida.

englagirl
2008-01-04 12:23
0

God förmiddag allesammans!

Här är det skapligt blå himmel och liiite kallt.

Ska bada 4 raggisar och en perser som ska flytta ihelgen sen bär det av till veterinären för besiktningar så jag har fullt upp HELA dan :-)

Tur att man har torkburen såna här gånger

Ha en UNDERBAR dag!!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

manbukten
2008-01-04 12:40
0

Lycka till Lena med din häktiska dag. Är också något som glöms bort. Hur vi använder all vår fritid för att katter ska finnas tillgängliga för köp.

#1 hemside jobb är roligt

Tur du har din bur

Ha en bra dag

Dolleminas
2008-01-04 13:21
0

#1 ge Elisabet en kram från mig!!!

Här är det fortfarande förkylda ungar som gälleer (fast nu börjar tålamodet tryta på både dem och mig…) Har så gott som varit sömnlös i 2 nätter och skulle jag väl somna är det inga trevliga drömmar, vet att det är nåt omkring mig som ställer till det men det är jobbigt… här är det blåsigt och gråmulet och nån minusgrad.

Ha en bra dag allihop!!

Kittentotts
2008-01-04 13:37
0

God Middag!

Här har jag som alltid huset fullt av ungar då det är lov:)) de trivs här verkar det som

Jag städar och plockar nu bort det mesta utav julen utan julstakarna, blir så dammigt under alltFundersam

Kallt och blåsigt har vi det, nästan mer stormvindar

Ha en bra dag på er alla!

blackangel
2008-01-04 18:06
0

härär det kallt men mysigt,syster fyller år så jag ska vara barnvakt så ho kan ut o roa sig:)

krasivis
2008-01-04 23:43
0

Godkväll!

Idag har jag varit till Sussi F., hon har hjälpt mig med min hemsida: www.krasivis.se  Tur att det finns vänner som vet hur man gör hemsidor. Jag försöker lära mig men det är svårt.