God fortsättning....!
Precis hemkommen från min mor i Finland försöker jag plöja igenom det som skrivits medan jag varit borta, massor har ni hunnit med!
Firade som sagt Nyåret i mitt forna hemland, lugnt och stilla med en massa god mat. Jag har ju sålt en del kattungar dit och fick en liten rapport från bl a ägarna till denna lilla smokesköldpadds perserflicka vid namn Amors Troll Pearl of Smoke som jag sålde för några år sedan…..

Oj vilken tjej! Förstår du är stolt för det finns anledning till:)
Välkommen hem:)

Jättefin!

Välkommen hem
Underbar kattbaby du visar och en vacker dam, med underbara ögon

Jättefin men det e ju de flesta av dina;)

en sötnos !!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

1#Alla dina katter är sååååå fina tycker jag!

Hon är jättfin Lisa, trodde först att det var lillkillen du har nu hemma hos dig.

Välkommen hem Lisa. Vilken underbar tjej som Marika har från dig.
/Ingela

Tusen Tack för era snälla kommentarer!
Nr 10
Hejsan Ingela!
Nej, det är inte Marika som har "Pärlan" från mig utan ett finskt par som egentligen föder upp birmor men har även tre perser. Marika Lahti är ju duktig fotograf och förevigar en massa finska katter. Hennes foton finns på olika hemsidor och i finska katt-tidningar.
"Pärlan" har även några fina syskon, en av dem är ju Cathrine, IxiDixi's avelshane rödsilvertabbyn perserhanen "Labbe", Amors Troll Ghost Rider från mig.

Det finns (fanns?) ett till kullsyskon som såldes till Norge, en svartsköldpadds perserhona vid namn Amors Troll Bella. Jag tror inte hon finns i livet längre eftersom den uppfödaren har helt lagt av med sin uppfödning…. Här är ett foto på henne som väldigt ung hona….

Tyvärr har jag inte sparat någon kattunge i denna fina kombination och trots flera försök har inte omparningarna tagit. Så kan det bli ibland….