Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 314 ggr
Marita-L
0

God morgon Torsdag

Sitter här å funderar vilka katter som ska få följa med på utställningen i mars..allt ska bli klart i dag…betalningen och inskickningen av anmällan.

Nhä nu behöver jag lite kaffe

Ha en trevlig dag / Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Kittentotts
0

Godmorgon!

Jag har bara tänkt om jag ska åka el ej på utställningen

Får se om jag kan tänka klart snart, har ju ingen åka med och nacken värker så jag lever på tabletter och en mage som pajar i ett

Annars håller jag på med min hemsida nu, ska förnya den med allt

Hoppas alla får en bra dag!

krasivis
0

Godmorgon!

Här är det ca en minusgrad idag o fortfarande mörkt ute. Idag ska jag fara o hälsa på en annan "katt-tant", det ska bli kul!

Önskar alla en fin dag!

manbukten
0

Godmorgon

Bullan
0

Hehe….jag sitter i de funderingarna jag medSkrattande

Det blir 2st bäbbisar och förmodligen Ditha! Kanske Bullan också…men hon är ju så tjockGenerad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Niffi
0

God morgon. Jag fick panik när det sas att utställningen var maximerad till 250 katter så jag anmälde och betalade direkt. Jag tänkte att det kan bli fullt eftersom det erbjuds ett norsktt cert via ORKK. Är ju inte så vanligt att det är ett måste att fixa allt direkt på idp-utställningar medan de som ställer på sverak är mer vana.

Bullan
0

Hur funkar det då de kan dela ut norskt cert? Är det något som går att göra i Sverak också? Har aldrig hört talas om detta förut!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Dolleminas
0

#4 Umeutställningen blir inte av som jag tänkte, fick schema och jag jobbar den helgen (har inte råd att börja med semester redan nu…) Annars hade jag verkligen sett framemot att träffa "alla" igen…

Själv ska jag fixa till lite hemma här innan jag ska iväg och jobba eftermiddag/kväll, inge kul med 3 sjuka barn men vad gör man (gubben och jag jobbar omlott idag…) här blåser det och det kommer väl nån enstaka flinga annars yr ddet mest omkring.

Ha en bra dag allihop!!

krasivis
0

Vi stannar hemma idag! Vi skulle till Stockholm, där det tydligen är trafikkaos p g a snö o halka! Dumt att ge sig ut då när man inte måste.

manbukten
0

#8 Min älste son han egen firma och kör extra med snöskottning i storstan. De hade utryckning i natt så det är från säker källa. De var väntat 5cm ungefär och i storstan blir det kaos då. Rätt otroligt vi bor i ett vinterland men planerar endast för sommar. "Oj kom de snö i år också" fniss

Dockan
0

FörvånadDu och jag kan åka,sen ligger vi på Hotell va kuuuuul vi ska ha.LenaCool       "1

Hälsningar LENAGlad

blackangel
0

här är det vackert väder med snö,sonen har varit i snowboard backen sen klockan 10.00!!!! Tänk om en annan orkade hålla på på det där viset, men då bröt jag väl varje ben i kroppen;)