Godmorgon 1 arbetsdagen efter Julledighet
Iallafall för många.
Jag tycker det ska bli skönt
Blir trött av att inte ha vardagens rutiner och hela familjen hemma:))
Nu ska jag få undan allt som legat i ide, ska bada 2st tjejer till idag tänkte jag de har inte badat på 5 veckor och behovet finns, sen har jag 2 till som ska in:))
Hoppas ni får en bra dag!

Godmorgon
Tycker helgerna består i samma rutiner som vanliga dagar fast extr arbetet. Tycker också att det ska bli bra med vardagar. allt stannar ju av i landets funktioner. Extra mycket i år eftersom alla helgen inföll på vardagar
Ha en bra dag

Jo visst är det rutiner dessa dagar med, men de tar längre tid, de sätts inte på i den tid jag vill de ska starta då man ska äta frukost ihop, ut på saker osv:)) Nä jag gillar dagarna ihop med katterna, mornarna vi har ihop med allt, det går mkt snabbare få ordning på allt känns det som iallafall:))
Såg det va hundutställning på svenska mässan i Göteborg imorgon, guud va jag blev sugen nu se lite agility o annat, ska nog ta mig dit med pojken imorgon
Hoppas nu ni andra får ne riktigt mysig dag!

God förmiddag !
Här i stockholm/ Ekerö ..är det kallt & mulet ,väldigt rått väder.
Jag är i högsta hugg med kameran ..HIHI..väntar på solen ,men det verkar som om jag får vänta tills en annan dag
Men som tur är finns det alltid något annat att göra..tex bada en katt istället
Skall bara välja " offer" först.
// Mia.
// Mia

Jag startar årets arbetsveckor med tre dagars semester. Kattbad och veterinärbesök står på programmet idag. Inget allvarligt med veterinärbesök utan det är vaccination och blodprovstest för rabies som gäller.
Vädret är grått och tråkigt i Göteborg.
Ingela
Här i Svanå snöar det idag och det har det gjort sedan 18-tiden på nyårsafton! Det har legat runt nollan så vi har inte mer än kanske 3-4 cm men det räcker för att det ska bli lite ljusare.
Har lovat Saga att vi ska ta en sväng till Toys R Us idag, hon fick pengar på Nyårsaftonens fest av en som är helförtjust i henne och han sa att det bara fick gå till leksaker :-) Hon blev ju överlycklig !!
Själv måste jag nog ringa vårdcentralen idag och få tid för att kolla öronen, det har börjat värka i dem :-(

God förmiddag allihopa! Jag har semester denna veckan också och det är sååå skönt
! Ligga och dra sig på morgonen och bara slappa. Här i Karlskrona snöar det också men det är +3 grader så snön lägger sig inte. Ha en bra dag!

här i dalarna snöar det, jättefint;) sambon e på jobbet sonen har ännu lov:) Ska städa lite i vanlig ordning o bara göra sammma saker som alltid…

Nu snöa det här med, ett under har med andra ord skett
Men det blir inte vitt ännu, så vi har nog lite för varmt

Vi är oxå lediga denna vecka ut;) Nu blir det nog bara städa av resten av veckan då jag fyller år på fredag
Undrar om syster yster kommer ihåg mig iår? Hon e expert på att "glömma" bort födelsedagar….
förutom sina egna
var till gävle på nyår,fick så god mat där så jag kommer nog inte att bli hungrig på ett tag!Kramar
Jaha……Tänk att man kan åka på sin absolut första öroninflammation vid 43års ålder!! Jag mitt spån trodde det bara var barn som fick sån't…. Nu får jag äta penicillin i dagar och hoppas på bättring.
God kväll !
Här är det fullt upp men jag hoppas snart det lugnar ner sig. Trevlig fortsättning
/ Marita
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

#10 stackarn! Vet hur det är,föddes med öroninflammation o får det jämt vid förkylningar
Likaså min dotter,däremot har aldrig min son haft det…ett gammalt knep är att man har i en vitlöksklyfta i det onda örat inlindad i bomull
annars ska man be läkaren skriva ut avsvällande tabletter det är det enda som hjälper på mig!Man ska inte äta pencilin så mkt men det är ju första gången du har inflammation i örat så det e ju ingen risk du blir immun;) KRYA PÅ DIG!!!

#10 Aj, Aj aj vet hur dj..la ont det kan göra.
Krya på dig!
Tack för medlidandet , det känns bra när fplk bryr sig om en….