Perser iFokus

Perser

Etikett00-viktigt-nyheter
Läst 599 ggr
miapia
0

sugen hanne

hur får man en hanne sugen på lite skoj med sitt harem?

det verka som han  tänker fyy va jobbiga dom är o sover vidare hehe

han är 18 månader nu o borde väl ha lite intresse av flickor tycker man

finns det något man kan göra ge han för han skall bli lite sugen iallfallSkrattande

krasivis
0

Jag pratade nyss med en kattkompis och  hon sade att det bästa är att lämna bort tjejerna ett tag, sedan när de kommer hem igen så är de mycket intressanta för hanen.

Bart
0

Kan kanske hjälpa att lämna bort antingen hanen eller tjejen som ska paras,men det kan vara så att det är bara till att få vänta oxå.Jag talar av egen erfarenhet,Bartan var 2 år innan han parade och ännu har det inte gett något resultat.

Millan71
0

#2  Bra att veta!Det e ju dags snart för min Benji att så sina frönCool

Millan71
0

Oj oj vad min benji skulle vara lycklig om nån dam kunde löpa här!han e 1år o 9 månader och vill inget än så sitt frö!!Undrar om det finns barbara katter nånstans till salu?hehe   skämt å sidoCool

blackangel
0

du får köpa en uppblåsbar åt han,)

Annkis54
0

jag tror att det bara är att vänta
det är inte helt ovanligt att hanar blir både 2 år o över det innan det händer nåt
men sen vet jag flera som säger detta med att separera de ett tag…för att hanen inte vill ta det som finns hemma
trodde att jag skulle få göra så med Calle o Pärlan nyss. För mer ointressant hane hade jag inte sett. han hade precis parat Chocko o pärlan la upp sig för honom..men icke
nästa löp var han villig. hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

miapia
0

ja jag får bara hoppas då hehe snart kommer han kanske till skott

hannen vill jag absolut inte flytta på pga han inte strilar eller något han är såå duktig

så varför skall jag riskera att han böja kanske om jag flyttar han

hmm honorna  kan jag inte helelr flytta på  vem skall då sova hos mig om nätterna  hmm ingen gudd så tomt det blir då*ler*

skoja bara nej jag har ingen stans slänga av dom på så han får ta den tiden det  tar   hihi

vill ju baa det skall hända nuuuuuuu ju hehe

Kittentotts
0

#7 Kommer när du minst anar:)) haft en likadan, jag blev överraskad en dag då en hona födde hemma, inget syntes på henne under tiden mer än lite röda tuttar som jag trodde va efter löpet, så satt hon så lurigt en dag och födde sittande i hallen, det är nog inte så vanligt, men du ska se han en dag ordnar detta då du minst anar, kanske ett skrik i natten du hör:)

manbukten
0

Hej

Ett eget rum kan vara lösningen,(istället för att flytta) kanske med honan som löper. Många perserhanar kan verka lite blyga i början. Därav skriken i natten. Kan vara någon som är dominat runt omkring som vi inte läser av. Eller kanske fel hona som löper. Dom har så mycket ideer innan de kommit igång.

Kittentotts
0

#9Om du menade mitt skriket inatten jag skrev så menade jag de ggr man vaknat av att 2 parat sigSkrattande

blackangel
0

Hörde förut om nån som sprutade något som skulle få de att bli mer sugna minns ej vad det var men kanske bara humbug:)

miapia
0

tänk tänk tänk har löpande hona hemma nu hehe

Millan71
0

jag har hört att honorna börjar löpa om man torkar golven med klorin eller om man dammar med fönsterputs men att få en hane sugen som inte redan är på en löpande hona…nja…finns det sånna medel ens?

miapia
0

tusan med finns det inget dunder medel hehe

miapia
0

nej jag tror faktiskt det inte finns något sådant medel heller men fråga nåste man hehe

Marita-L
0

En  vän till mig har en hane som började när han var 2.5 år.. helt plötsligt började han ropa som attans och hon frågade mig…varför gör han såå… Jo sa jag och skrattade han talar om att han ÄNTLIGEN är fertil..hahahah HIT med honorna nu… Så nu har han haft några ex antal kullar…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Annkis54
0

nej..jag tror faktiskt oxå att det bästa är att vänta
att ta till "medel" av olika slag är kanske inte så bra
…is i magen…han kommer när han är mogen

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se