Vinst
En sån skulle mina katter gilla! Härligt med en sån vinst!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Grattis till Eddies vinst
BOB båda dagarna kanon bra ,
han är otroligt vacker

Stort grattis vad kul !!! Jätte fin klätterställning.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
grattis
ser fin ut..men lutar den eller är bilden sned??

grattis!jättefin ställning….På billiga nisses i smb finns det många ställningar billigt,en sån som kittentotaren hade köpt på e-bay tex….

Jättesnygg klätterställning.
Grattis till vinsten även om Eddie gick om Kurre (Eddore Firedance) på åretskatt genom detta.
Ingela

Hej Jeanette!
Tack för trevligt sällskap förra helgen(på Birka!)
Vilken underbar ställning han vann!
Var det för att han blev BIS båda dagarna eller var det BOB båda dagarna!?
Va fina katter du har där hemma!
Min favvo blir nog bruntabby persern ändå!
Men Eddie är ju också snygg och så cool! Det gillar jag!
Ha en bra 2:a advent!
Heléne
Bifogar en bild med Venuz med sin klätterställning!En divan från 50-talet som de redan klöst sönder!

HEJ!
Vi vann 2 st klösmöbler när han blev bob, den andra något mindre. Helene tack för sällskapet, på Birka .Den där klösmöbeln från 50-talet var häftig, man tar ju vad man haver,sa kajsa varg.
Trodde inte att Eddie skulle gå om Kurre eftersom det var Eddies sista tävling detta år, fast Eddie är i full pälscondtion nu så man hppades väl.
# 6 Jag tror det beror på montören och fotografen.
Tack alla för gratulationerna

Grattis till ALLA vinsterna
// Mia

Haha, vilken kul bild #1. Det verkar enormt poppis. Här hemma släpade vi hem något liknande från zoo butiken (vägde bly). Den har de aldrig uppskattat mer än som sovplats då de ligger på hyllan högst upp.
Grattis!!

Jättefin!!

grattis nettan:)

WOW vilken fin vinst!!!
Supersöta katter också!
Och GRATTIS till fina placeringar också!!

WOW!
Detta foto har du inte skickat till mig! Jättefin med läcker blå färg! Har du visat hur vacker han är, svarta lakriztrollet från mig!? Här kommer ett foto på snyggingen, den svarta exothanen
GIC S*Amors Troll Eddie Murphy

Jätteroligt att han blev Bäst Katt Alla Raser (BOB) båda dagarna. Nu har han blivilt det 3 gånger! Tänk det trodde jag inte när han flyttade till dig…fniss…fniss.. (i så fall hade jag behållit honom….) näää jag bara skojade…….
Kram
Lisa L (S*Amors Troll)

mmmm han e bara så snygg;Eddie! Arwen hälsar till sin morfar;)

bea o arris hälsar till pappa o morfar du har en jätte vacker katt jeanette:)