Godmorgon!
Godmorgon allesammans!
Idag är vi uppe tidigt för gubben har åkt iväg till jobbet och här finns en del att göra. Känns skönt med en vanlig dag som omväxling till helgdagarna tycker jag.

Godmorgon
Ja alla olika dagar har sina fördelar och det är skönt med variation

God förmiddag säger ju jag som varit uppe inatt, jag har slumrat lite i soffan mellan varven då har gubben vakat över vår tjej som födde en liten pojke inatt, men vi trodde verkligen det låg en till, men i så fall vill den iallafall inte kommaut ännu:)
Nu ligger mammakatt bredvid sin bebis, kan säga det va en kämpig förlossning då han satt fast ett bra dag med huvudet, och vill passa på Tack Lotta Simzonite´s för förlossningskittet, jag gav ett av preparaten t bebisen då den va helt tagen efter allt, vi trodde inte den skulle klarar sig, kall o slö som den va, nu springer den runt som en vilding, får se hur den tar sig, man vet ju aldrig efter en så jobbig förlossning
Idag ska jag tvätta mm annars
Ha en bra dag på er alla! / Carina
God förmiddag ! Här har vi haft kattförlossning, fem fina små devon rexungar blev det - 2 killar o 3 tjejjer. Jag är så trött så jag vet knappt vad jag heter men vad gör det, sova kan jag göra ett annat år.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Godmorgon och Grattis till er som fått kattungar i natt!Här är gråtrist väder och 5+ idag,undrar var vintern är?Ska försöka ta mig till Ica Maxi,jysk mfl affärer om en stund.

#2 Grattis till Elizas bebis, hoppas både han och mammakatt mår bra.
#3 Grattis till bebisarna, hoppas både bebisar och mammakatt mår bra. Visst kan man sova sedan.
Vi väntar fortfarande, Mayzan mår bra och det rör sig ordentligt i magen på henne. //Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Grattis till nya bebbar
Goddagens får jag nog säga för nu är ju klockan över ett.
#3 Grattis till kattungarna och du… nytt år är ju på väg inom snar framtid, så så lång tid till sovande är det inte kvar ;-)
Juldagen fick jag den där känslan att "Nu är det inte längre julstress, nu är det jul!" Haha… Men vi har haft en helt ok julhelg! Barnen är nöjda trots att inte hela golvet under julgranen var täckta av julklappar och vi är nöjda vi vuxna också.