Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 375 ggr
krasivis
2007-12-23 09:31
0

GODMORGON!

Godmorgon alla!

Här har det blivit varmare nu och är omkring nollan.

Önskar alla en bra o fin dag

Elisabet

manbukten
2007-12-23 10:04
0

Godmorgon här är det minusgrader och ett täcke av frost. Men det går nog mot nollan

Ha en bra dag

Cajza
2007-12-23 10:24
0

Godmorgon, här i "södern" har vi +4 grader, mulet och lite blåsigt. Vi går här i väntans tider ( dag 61) med Mayzan, hon ser ut att må bra, men vilar ganska mycket. Hör av mig när det är över.

Ha en bra dag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

krasivis
2007-12-23 10:37
0

#2 Vad spännande! Hoppas att allt ska gå lätt och bra. Nospussar till Mayzan från missarna här!

Kittentotts
2007-12-23 10:49
0

Godmorgon!!

Idag bakar vi och gör i odning 3st Julskinkor:)) Barnen ska ha varsin som inte bor hemma:))

Vi går ju också i väntans tider, vår tjej ska ha beräknat kring 28 och nyår, så hon är vad jag tror kring dag 58, vi ska iväg ca 3 tim imorgon för fira julen hos min mor o far, sen blir det till vara hemma, men vi får en spännande julhelg

Ikväll ska vi spela Bingo med grannen och äta gott

Hoppas allihop får en Trevlig dag!

Dolleminas
2007-12-23 11:22
0

Gomorron Flört, Här blir et sista städrushen med dammsugaren och tvätthögen, bakade både kakor och bullar igårkväll (gubben trodde det brunnit nånstans i mig….)

Ha en trevlig jul allihop!!!! Och lycka till ni som är i väntans tider Skrattande

englagirl
2007-12-23 11:36
0

Hej från Sandviken oxå,

Här är det grått och jag skulle kunna tro kring noll.

Idag ska det sista julstöket göras bl,a skinkan ska in i ugnen och jag hinner förhoppningsvis med att bada i alla fall 4 katter innan jag ska göra middag till uppesittarkvällen och bingolotto.Det har blivit lite av tradition i vår familj att spela bingo dan innan och att träffas och äta annat än julmat.Ska bjuda på kassler med sparris,creme fraiche och kvilbille gräddädelost ris och en god sallad *Mums* Det vattnas redan i munnen hihihi.

Ha en jättetrevlig dag allesammans och stressa inte ihjäl er,det blir jul ändå :-)

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovebuffen
2007-12-23 12:06
0

Godmorgon allihop, eller god förmiddag stämmer ju bättre för min del! Glad

Önskar er alla en GOD JUL, precis sådan som ni vill att den ska vara!

Kram till er alla!

amarula
2007-12-23 13:17
0

God fm här i Stjärnhov är det fortfarande frostigt ca 2 minus och grått, vi har redan tjuvstartat hade julbord för mina grabbar igår för dom ska fira jul med sin Pappa, så vi har det mesta klart till imorgon det är bara varmrätterna som ska lagas till så idag blir det nog bara och städa

Julhälsningar från Britt-Marie med familj