Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 414 ggr
manbukten
0

Dan före dan före doparedan Gormorgon

Jag förstår så väl småbarn och deras kolik, får känna på det ibland. Igår bland annat. Det är millt sagt fruktansvärt. Ute är fortfarande svart. Minus 1 grad  Vi har haft sol två dagar nu får se va det blir av denna dag. Och som tack för kaffet är inte axel och halskotor med idag. Försökte dra hem 33 kilo sand igår.

Önskar er alla en bra dag. Stressa inte ta det lungt, det finns ett liv efter Jul

krasivis
0

Godmorgon!

Ha´det bäst idag önskar

Elisabet

Millan71
0

God morgon! Ha det bra idag!!!!

Cajza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon från Skåne

Vi ska "stressa" lite idag, vi har inte handlat färdigt mat och julklappar ännu. Men vi ska ha en mysig kväll "en pussel och familjekväll". Skickar med en bild på pusselkartongen.

Trevlig lördag // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Kittentotts
0

Godmorgon från oss i kungsbacka.

Idag får vi besök av min makes styvmor"låtsasfarmor"som vill lämna paket till pojken, ska bli roligt få träffa henne & nya mannen hon träffat efter att varit änka i 9år nu.

Julklappar, städ mm är klart hos oss, höll på fr 6-18 igår med allt mellan himmel o jord för få en mysig helg

Ha en bra dag allihopa!

ophelia
0

Godförmiddag från österlen.

Idag så ska det packas in lite flera paket.Jag ska göra jansson och lite fler chocklad bisqvier.Sedan får man väl se vad man orkar och hinner.Ha en bra dag//Sylvia

AnnaKarin
0

God förmiddag från Segersta. Här skuras det kattlådor idag. Ska se om gubben kan koka knäcken idag, jag ska locka med att då kan jag fixa skinkan så får han en macka när knäcken är klarSkrattande  Om äldsta dottern kommer idag ska hon få baka kakor, hon är duktig på att baka.

Inatt dog den ena kattungen, han som ökat så fint i vikt utan matning. Tittade till dem vid 22 och då var allt normalt. 23.30 låg han död. Måste bero på att nåt inre organ inte var helt utvecklat p g a den tidiga födseln. Det känns tungt iallafall, nu har jag inte stort hopp för honan som är kvar heller.

Stressa inte ihjäl er idag, det blir jul ändå!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

krasivis
0

#6 Här griljeras det skinka just nu. Jag blir ledsen för din skull för kattungen som nu är borta.Gråter

Annkis54
0

här har vi packat färdig inför englandsresan
Gubben dammsuger det sista nu..så vi är snart "färdiga"
tänkte bara åka upp till veterinären med en julblomma idag oxå…sen är det bara att åka imorgon
kommer hem den 27 på kvällen
Åh Anna-Karin..vad tungt för er…men du vet ju i alla fall en anledning till det hela. Hoppas ändå att mamman får behålla i alla fall en unge. Så blir det lite lättare för henne oxå

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

manbukten
0

#7 Tungt men de tragiska ä att om något är fel innombords är det bättre att det sker tidigt. Tröstkramar

McLaren
0

#6 Vad tråkigt, verkligen…. Jag håller tummarna för honan som är kvar å hoppas att allt går bra.

englagirl
0

# 6 Usch vännen vad tagiskt för dig o mammakatt. Det är aldrig lätt då bebisarna envisas med att komma för tidigt. Håller tummarna för honan som är vid liv

Tröstkramar från mig oxå

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~