Lördag blir min LYCKODAG :-)
Hej allesammans
Kan inte bärga mig nu …………….men på lördag smäller det! Eller vad jag ska säga *fniss*
Då kommer nämnligen "flickorna" jag väntat på JÄTTELÄNGE!!!!
Joconda och Isabelle är ÄNTLIGEN på väg HEM!!!!
Guuuuud va spännande att se dom båda IRL, har ju bara dom på en massa foton från dom var små och på lördag får jag PUSSA på dom och GOSA ojojojoj….förstår ni spänningen i kroppen?hehehehe
Hoppas att du kan åka med mig Helen68 till Arlanda så jag inte kör vilse och missar planet :-) för då blir jag olycklig :-(

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Nä, nu tror jag att jag måste flytta till Sandviken. Om du får en kull med Burmillaungar och några devon så kan jag ta den övre av dom. Helt underbar! Förstår att du är lycklig. KRAM
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Riktigt snygga damer :-)
Lycka till med dem !

Tack Vännen
Du kommer väl snart och borrar in huvudet i dom :-)
kram
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Tack SussiF
Jaaaa visst är dom SNYGG!!!!!!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Oj vad jag blir avundsjuk,hehe jättefin!!!Grattis i massor!!!!

JÖSSES SÅ SNYGGA DOM ÄR WOW….MUMS….DREGEL…
Hmmmm Jag kan nog också följa med till Arlanda på lördag 
Lycka till med dem , Vitfläckar har aldrig riktigt varit min favorit ..men dessa flickor gillar jag skarpt ..& deras pappa är jag typ kär i 
Ha en UNDERBAR lördag.
Kram Mia.
// Mia

Tack Millan,Heliotropes och miascharming
# 7 kan man annat än att vara kär i pappan till töserna….man kan ju döööööööööööööööö för mindre.
Jag är så LYCKLIG att jag fick köpa dom här två donnorna och hoppas på MÅNGA fina vitfläckar framöver :-)
Ps: här är en bild på pappan för er som inte sett honom

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
mmmmmmmmmmmm

OHHHHHHHHHHh Där är han ju snyggingen 

Vilka ögon
Vilken katt .
Dina flickor är lika söta som pappa sin.
& flickorna är så otroligt vackra .. VILKA vackra bäbisar du kommer att få i framtiden..
Lena..när du får alla dessa vackra vitfläcks bebisar.. ..snälla påminn mig då om att jag faktiskt inte alls föder upp vitfläckar
Önskar dig verkligen lycka till med dessa super katter.
Kram mia.
// Mia

Förstår att det är din lyckodag Lena, vilka underbara tjejer. Och pappan vilken snygging.
// Lillevi

Jättesöta! Lycka Till!
Underbart söta tjejer Lena! Grattis och lycka till med dem!

men oj oj oj ,vilka otroligt underbara flickor. Hm jag bor ju i Gävle blir svårt att hålla sig för att inte åka till sandviken o kidnappa dom *fniss*
All lycka, o kör försiktigt på lördag
kram tessan
Jätte vackra…stort grattis och lycka till med hämtningen.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Tack alla för lyckönskningen
#10 jaaaaaaaaaa Mia…….jag SKA påminna dig den dagen
#15 hahahaha då blir det till att skaffa det där sjutillhållarlåset då :-)
Ha en UNDERBAR dag allesammans
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

#17 jajamensan det får du investera :)
Ha en bra bra resa!!! O titta inte för mkt på katterna när du kör hem *fniss* Man vill ju ha tillbaka englagirl till stan osså! Men superfina kattflickor o kattpappa… ja… mumma…

Åh så vackra, verkligen DRÖMVACKRA!!!! Du är en lyckans ost du som får hem dem!
VARMT LYCKA TILL med guldklimparna!

Äntligen Lena underbara tjejer. Det är Arlanda man ska vara på Lördag hihi. Du är lycklost du. Och som ovan vilka ögon.
Grattis och lycka till och du får inte åka vilse!
Men de e väl klart jag gör det!!!! För det vore ju tokigt om du hamna vilse….igen!! Det är ju INTE för att jag vill se dom bland dom första.. hahaha.
Nej då gumman blir en trevlig liten tur som alltid det.Får väl försöka höras vart och när jag ska vara på lördag så ordnar det sig.
Till er andra som inte förstår det här med att ja retas med att hon kör fel…..Hon gör verkligen det… så ringer hon till mej och jag står med kartboken och talar om vart hon är och hur hon ska köra! hi hi hi men kul har vi.
Hörs då englagirl
kramar
Kan JU inte låta bli…… hi hi hi
Hörde på tv nu att årets julklapp är en GPS!. Och då tänkte jag ju på dej då, men så kom jag på att du har ju en!! Med bruksanvisning!! Men den funkade inte va….
ASG!! Ne det är roligare tycker jag om jag är med!! ASG!!
…. Oh jag kände bara att jag inte kunde låta bli…. 
KRAM
Oh så lycklig du måste vara för dessa underbara kattungar. Pappan är nog bland det vackraste katt jag någonsin har sett

Håller med de andra här på forumet, säger bara vilka katter.
grattis!
// Jeanette
Förstår glädje! Vilka toppentjejer som är på väg hem till dig. Lycka till med dem, hoppas få se mycket av dem här i framtiden!
/Lotta
eftersom jag bor i sandviken så kan jag ju som komma o gömma en av dessa under täckjackan *skäääämtar*

Lyckans dej som som ska hämta hem sådana snyggingar hoppas att resan går bra och missa inte flyget
Kramar Britt-Marie

TUSEN TACK till ALLA er som lyckönskat mig då jag ska få hem mina "guldklimpar"
Ni förstår säkert hur jag känner det inombords inför en sån här resa :-) Spänning, förväntningar och så är jag lite nervös förstås.
Ska bli jättekul att få träffa Tatyana igen,uppfödaren till "Lort"Alice och Melany som jag har fått så bra kontakt med i några år.
Hon har ställt upp till 100% då det gäller "brudarna" och hon och hennes son åker över 100 mil från St Petersburg till Helsingfors för att överlämna katterna till mig från Lisa Light :-)
Jag hoppas ju förstås att dom är i showkvalité då dom kommer för jag vill ut på utställningar med dom nästa år.
Ni kommer säkert att bli BOMBAD med bilder på dom då jag och dom har landat men en liten rapport på lördagkväll får ni säkert …..om ni vill? :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Vi inte bara vill ha en rapport utan det är väl så att vi snarare kräver en ;-)
Anna-Karin
vi går inte med på annat än en rapport omedelbums.. (ok du får dricka lite kaffe och dra ett antal djupa andetag först.. o ääääta!)

Lena ..Imorrn smäller det …
Hoppas att du kan sova inatt!
Lycka till med resan till Arlanda …& hämtningen utav godingarna.
vad skall man med GPS till ..när man har vänner HIHIHIHIhii
Trevlig Helg önskar Mia & missar
// Mia

Kör försiktigt imorgon vännen !
Anna-Karin

# 35 Tack och Japp det ska VI göra.
Helen68 åker med mig så jag kommer fram till Arlanda.
Iofs så har jag införskaffat en ny GPS,eller rättare sagt 2 st!!! det kändes som om det var lika bra att jag hade en i reserv eftersom jag ALLTID lyckas komma fel och får ringa Helen så hon blir min GPS om hon inte är med mig :-))
Jag återkommer säkerligen imorgon och berättar hur DOM var IRL!!!!
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
:) allt går nog bra … speciellt som kartläsaren är med dig ;-)
Det känns betryggande att du har kartläsare med dig.
Anna-Karin
*spanar* jag ser fortfarande englagirl online… gå o läääägg däg! Natten går fortare då o du… inom 40 minuter är det "imorgon" *ler*

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jaaaaaa Kartläsaren och 2 GPS:er *asg* utifall kartläsaren somnar eller en gps laddar ur :-)
Det gäller att vara om sig och kring sig om man ska få nåt i sig och på sig :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
jag tror Lyckodagen fick hicka ;)

jaaaa så det kan bli…..trötthicka :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
gå o lägg däg… ;) hihih…

Dags att gå och sova ska snart upp igen. kram
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
bra :) natt natt kör försiktigt,, :p

god natt och lycka till imorgon
Kramar från oss alla

ooo…. nu har hon nog mött sina nya vackra katter tror jag… (om de inte fick fel på kompassen både kartläsare och GPS
)

Lycka till med dina nya vackra katter

Åh vilka vackra :D Måste nog ta en tur till Sandviken och titta på dom något tag framöver ;)

Har du inte kommit hem än vi är ju nyfikna på hur det har gått men jag förstår ju att du vill pyssla om nykommlingarna lite innan du loggar in dom går ju först
Många kramar Britt-Marie & Lasse
oj oj oj
lovar gott för framtiden

Hej alla som väntat på mig :-)
Nu är jag hemkommen och lite bortkommen hihihihi
Ibland blir det INTE som man har tänkt sig…..men egentligen….VAD GÖR DET?
I alla fall….glad i hågen(hmmm och lite trött) mötte jag upp Helen68 i Gävle kl 05,30 imorse för att hämta hem mina drömkatter.
Helen lämnade av mig på flygplatsen för min färd till Helsingfors kl 08,30
Spänd av förväntan möter jag upp Tatyana på hotellet och jag vill ju genast se "MINA" flickor.
Dröm om min förvåning då jag BARA ser Isabelle,röd/vita vanen!!!!
Får då höra att Joconda råkat ut för en olycka på torsdagkväll och dragit på sig en fraktur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAHA:……………………..och vad händer nu då? Jag hade ju ändå betalat ganska mycket pengar för två katter och där finns bara en!! TRODDE JAG JA!!!!
mot mig kommer en söt blåcremé tjej som sa att hon ville flytta till mig istället???? Jaha……. en blåcremé hahahahaha jaaaaaaaaaa vad säger man?
Jag får veta vilka som är hennes föäräldrar och att Marina hade behållit henne i en tidigare kull för att hon var så fin och nu då Joconda inte kunde flytta så "offrade" hon henne till mig…:-) (Joconda kommer förhoppningsvis längre fram:-)
Lilla Sahra följde naturligvis med hem och hon och Isabelle har funnit sig väl tillrätta.Jag har nu lite "hemkarantän" på fröknarna tills jag varit till veterinären och tagit en del prover innan jag sätter ihop dom med dom andra katterna.Dom sover i min säng och spinner så fort man tar i dom och man tittar på dom, skitgoa katter som jag kommer att få mycket glädje med.
Nedan kommer några bilder på Sarah
Hoppas ni gillar henne lika mycket som Joconda :-))))

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Tack Bullan….dina ord värmer :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
SÅ det kan gååå!!! Snygg är hon ;-)
Grattis !! Vilken snygging.
Anna-Karin

mmmmmmmmmmmmmmmmm hon är ju det!!!!
Hon har mycket mindre öron än på bilderna då hon var mindre och ögonfärgen är MYCKET bättre.
Så det här kan ju bli riktigt bra då det är färdigt :-)
Tack er båda,Anna-Karin och Billyboy
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

OJOJOJ .. ÄNNU MERA GRATTIS!!!
Den absolut snyggaste blåcreme & vita jag sett…NÅGONSIN!!
Jag kan förså hur du känner , Eftersom du ställt in dig på den andra ..MEN denna katt är ju så vacker så man smäller av.
Bättre ögonfärg ? Dom är ju vackert mörkt bruna…
Så hemskt stt Joconda råkat ut för en olycka..hoppas att hon snart är på benen ..och på väg till sverige.
Du hade rätt, lördag blev din lyckodag 
Lycka till med dina juveler..
GRATTIS KRAM
// MIa.
// Mia

Grattis Lena underbar tjej istället för, tråkiga saker kan bli väldigt positiva överraskningar .Den ena skönheten efter den vandrar in hos dig. Två små pärlor
Grattis till "överaskningen" den skulle inte jag heller tackat nej till 
/Lotta

Vilken snygging!Synd att den tilltänkte råkat ut för olycka och hoppas hon blir snart bättre! Kanske var detta meningen(om man nu kan säga så om olyckor) missförstå mig rätt!!Du ska se att den andra snart dyker upp hos dig,hon med;)

ohhh så vacker hon är
Grattis till tjejerna.
// Lillevi

Så vacker hon är förstår att du tog henne med glädje
Vilken vacker blåcréme! Så sööt o vacker! Det ska bli spännande att få se henne på show senare! Lycka till nu med de två brudarna!//Elisabet
Vilken underbar uppfödare…som släpper den här otroligt vackra katten…vilken tur i oturen..man får nog tro på ödet ibland..
Sarah är helt bedårande 

Tack ALLA som lyckönskat mig med Sarah.
Jaaaaa ibland får man väl tro på ödet,för det här var nog det :-)
Hon är helt UNDERBAR och hon har sovit på min kudde HELA natten och bara kurrat.Och Isabelle har inte varit sämre hon för hon har oxå legat och kurrat hela natten men mest I mitt ANSIKTE!!!! hehehehe
Jag är så glad att dom är så sociala och trevliga från första stund trots en jättejobbig resa för dom med både bil och flyg. Dom åt och drack direkt dom klev ur buren och toaletten har dom oxå skött :-)
nu ska jag in och gosa lite med dom igen hihihi så vi hörs väl av senare
Fler bilder kommer väl på dom längre fram,var så säker

//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

ojoj, fantastisk, man bara smälter
Grattis

Super jättegrattis till de nya katterna. Jag har länge haft Lisa-Light's websida bland favoriterna och brukar kolla på hennes katter som ögongodis! Jag hade inte heller blivit ledsen över att få den blåsköldpaddvita tjejen :-)))

Grattis till en bedårande tjej hur snygg som helst men ändå synd om Joconda men hon kommer nog snart till dej
Kramar Britt-Marie

Tack Nettan123,Elisabeth_E och Amarula för snälla ord.
Det som är så kul med henne är ju förstås dels att hon är blåsköldpadda som jag älskar men hon är ju faktiskt helsyster med snyggingen Baccardi,Isabelles pappa fast hon är född i en annan kull. Så ni som gillade Baccardi som jag visade i inlägg #8 kan förstå att jag är ju xtra glad åt henne.
Framtiden får utvisa vad hon får för bebisar :-) hoppas på nåt snyggt förstås *fniss*
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Ja hon är vacker, och ett vackert namn oxå, samsarah (parfym). Och tänk villken resa dom gjort båda två och i bilen hem var dom alldeles tysta. Imponerande. Dom har tur för dom kommer ju till ett toppen hem.
Till er som följt det om GPS:en…. Jag körde FEL!! Gissa om det kom ett tjut från stolen bredvid!!!! ha ha ha ska önska mig en gps tror ja… hahahah
Stora kramen till dej Lena!!! Tack för en trevlig tur

#75 HAHAHAHAHA
Jaaaaaaa tänk hur det kan bli :-)
Jag sa ju att du skulle följa skyltarna mot Uppsala :-)
Tack själv för jättetrevligt sällskap och för att du är den du är.
Du ska få min "gamla"GPS så du hittar även då inte jag är med :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
…. Det stod stockholm först så det kanske räcker med att ta på dom nya glasögonen så ser ja under oxå… hihi
Sitter här o torkar tårarna än…. ojoj du är otrolig!
kramar
tänk så det kan gå LENA
Men jag säger som de andra
inte att blåcremetjejen är sötare…men gudomligt söt är hon
hoppas bara att Joconda läker fint o flyttar till dig hon oxå
för det var en riktig läckerbit

Tack Annki,njaaaa kanske inte sötare än joconda men med sina 3 år på nacken är hon en FANTASTISKT VACKER katt!!! och kanske jag kan få fram en egenuppfödd Joconda vad det lider med Sarah och nån av mina hanar.
och vad gäller Joconda…. den som väntar på nåt gott vet du *blink,blink*
Oh snart kommer dina godingar hem oxå?? Vad spännande det ska bli att få se dom igen,det var ett tag sen du visade bilder på dom…….har du inte fått några nya? Är såååååååå nyfiken
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Super snygg !!!!
Jag önskar dig lycka till nu med dina söta dyrgripar
och hoppas du snart får hem Joconda …
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
ETT STORT GRATTIS till dessa underbara katter.
Nästan så man skulle vilja ställa sig på väntlista på kommande kattungar.

# 81
Hmmm,tyvärr så har Helen68 tingat ALLA bebisar i kommande kullar. Hon ska t o m ha dom hemma hos sig från det att dom föds har hon sagt :-) Undrar om JAG går med på det. Men det är klart…. nåt snyggt ska hon naturligtvis få av mig för att hon är den hon är:-) jag är inte den som är den :-)
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
ohhhh!!! Du e gullig du!!! Klart alla ska bo här!! Hoppas de blir många! Och lika vackra som mamman….. ler
hahahahahaa
#79…nää..det är lite trögt på fotofronten
inga nya kort har jag fått
så det blir nog till att vänta tills februari
men den som väntar på nåt gott

Otroligt vackra katter!
Stort grattis!

Ja det är sant men ett endaste litet foto hade väl Vicky kunnat skicka :-)
Ser oxå fram emot feb då du får hem dina juveler.
Kram och Lycka till Annki
//Lena
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~