En uppfödare
Någon som har köpt kisse av uppfödare Birgitta Dahl? Eller någon som vet något om henne överhuvudtaget?

Ja vet inte vem det är alls.

#2 hahahahahahah
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
#2 hihi jag visste inte heller att hon hade perseruppfödning 

haha den var rolig
tråkig tant humor..tror inte hon är uppfödare men ja hon ärf rån skåne
Anledningen till att jag är undrar är att jag fick en svart perserkatt för ca ett halv år sedan. i 20års present. ja jag tycker det är märkligt att uppföddaren (birgitta dahl) inte bryr sig om att berätta något om katten jag fick . känns lite oseriöst.

Jag tror inte det är något vidare att lägga ut någons namn så här som inte själv kan vara här och prata för sig.
Jag tycker du ska försöka kontakta henne eller vända dig till din klubb för att få hjälp där.
Lycka till.
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Håller med om att du ska kontakta uppfödaren med dina frågor om katten.
/Lotta

Fick du med några papper på katten? Stamtavla etc etc?

#10 håller med…tycker inte om att man lägger ut nåns namn utan sammtycke från henne…hon kanske inte ens vet att du har katten eftersom du fick den i present…håller även med #12 i frågan om du inte fick med några papper på katten,det brukar man då alltid få,vaccinationspapper,veterinärbesiktning mm
Jag tycker att du ska ta kontakt med henne själv!!!Lycka Till!
Spelar nog mindre roll om jag lägger upp hennes namn eftersom det nog finns mer än en Birgitta Dahl i detta landet, det är ju tydligt bevisat i denna tråden.
Nej jag fick inga papper alls på katten eftersom hon var en gåva i 20 års present. Vet dock med säkerhet att hon har stamtavla (som jag inte har fått) eftersom hon var tänkt som avelskatt. Min mamma känner henne personligen..men jag osm har katten känner inte henne som kattuppfödare.