Godmorgon!
Godmorgon allihop!
Här i Skåne är det halvmulet men uppehåll. När jag var ute med min hund nu på morgonen så var himlen så vacker, den var alldeles rosagrå!! Bara njöööt när jag gick rundan. 
Vill bara önska er alla en fin dag!
Kram till er allihop!
Godmorgon!
Här är det sju grader kallt och lite mulet. Det känns som om det ska bli en fin dag.
//Elisabet

God morgon! Här är det 13 grader kallt och dimma! Skönt att vara inne hälsar jag och Izabella
MVH Isnornin

Godmorgon här är det 5 grader kallt ganska klart väder.

Godmorgon!
Här börjar det ljusna, idag börjar barnen sitt Jullov här, pojken är en stund på morgonen i skolan för säga Hejdå bara
Vi ska sen klä granen som en början på hans jullov:)
Sen ska vi baka hallongrottor"mumismums"
Ha en bra dag!
/ Carina

Ja, det verkar vara upponer vända världen! Vi, här i Umeå, har ca +2 idag och regnet hänger i luften….det vita på backen är mest is.
#5 så synd, ni som hade så fint, tänker på korten du visade från hundpromenaden….// Malin

God morgon eller förmiddag. Sitter på jobbet och tittar ut över kanalen och fiskekyrkan i Göteborg. Ute är det grått och lite över nollstrecket. Ska snart ha terminens sista lektion med 20 teknikgrabbar och sedan blir det julavslutning i morgon för mina 29 mentorselever. Ja det är nog på sista versen för min del nu. Har dragits med en förkylning i två månader som nu hoppat med i halsen och lungorna så dags för doktorn idag. Det är bland det jobbigaste jag vet. Så har förskjutigt det läääänge nu. Så håll tummarna att de har ett underpiller.

Är du lärare feiner? Tänkte på du skriver Teknik, det är inte Göteborgs Tekniska inst..du är på?
Jag städade nämligen den skolan under hela min högstadieperiod:)) bra pengar! Men ack va jobbigt!
Snön smälter ju i racerfart. Igår var det +8 grader.