chokladbärare till salu
jag fick detta mail idag
vill bara visa er om nån är intresserad
Hello Annki, you wrote to me a few months ago re your cattery and chocolate cats. Just an email to let you know and any breeder of your knowledge that i have deceided to sell my male Black Solid boy direct chocolate carrier he is also a cpc…..his name is Black Knight you can see him in our web page under kittens available 2007. The only reason i am selling him is because i have deceided to import a male LILAC from another country different to my blood lines. I have already to many males bred by me. He is really a beautifull boy very extreme high nose and super loving caracter very strong and short. He would be perfect for anybody wanting to work with program of Himalayans in long hair and exotic points. His mother is from lilac mother also so he could carry lilac?? Best Wishes for the Christmas Season and Happy New Year.!!! Regards, Imma OZYCATS CATTERY Specializing in Blacks Chocolate and Lilac.
Oj ska du slå till???
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Nej ska jag köpa en anlagsbärare ska det va en vitfläck. Och en tjej. Kanske en kille med mycket vitt. Jag vill ha en padda till mina lila killat så de garanterat blir anlagsbärarer. Men kul ändå att se vad som finns.
#1..nä jag ska inte ha nån ickevitfläck, när jag nu har fått tag på en vitfläck
men jag tänkte att jag vidarebefordrar hennes mail
kanske nån är ute efter nåt

#3 Tanken är jätte bra så behåll den för framtiden, rätt som det är blir det rätt förr någon.