Min Fiona
Är nu 6 månader ..vikt 3.4 kilo och henne har ni ju sett dom flesta av er sedan hon föddes.
Hon gick in i ett höglöp i går så just nu lever vi i två läger..tråkigt men så kan det ju bli ibland.
Just nu är hon i slyngel åldern..växer lite varstans..fniss…har ett super gott temperament.

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Gose tjejen
Här är ett på hennes mamma.. Hassellidens Tabby Fiona

Hon är verkligen jättefin! Toppensnygg tjej!!!

Oj då så då kan alltså så unga komma i löp!!! Då börjar nog Arwen det med eftersom Benji är såååå intresserad av henne och att hon kissar ibland på golvet då benji är i närheten eller på henne o tränar eller vad han gör….Mkt får man lära sig här,säger bara att detta är en kanon sida! Där håller jag icke med syster(som faktiskt ångrar sig lite) Nåja det e ju gammalt nu…

Jättefin tjej!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Vackra flickor !
// Mia
Snyggingar

WoW vad hon är VACKER!!!!!!!!!
Jättestort GRATTIS till en sån pudding med en fantastisk look!!!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
mor o dotter nästan identiska ju hehe
#8..hälsa syrran att hon är välkommen tillbaka
hon kanske oxå insåg att detta faktiskt är en persersida
o vi tar emot henne med öppna armar o öppet sinne
alla kan "få nog" ibland…..o missförstå saker
Tack !! Jag älskar mina godingar 
#14 och visst är dom lika ..jag kommer nog ha svårt när Fiona blir vuxen att se vilken som är vilken..fniss..
Hon är sååååå söt att jag smälter!! Mamma lika så. (kan inte se någon skillnad…) Å du är duktig att ta bilder, tycker jag.
#15 tack..jag köpte en riktigt bra kamera i år..super…
Canon 350 D den är verkligen att rekomendera

Jag försöker spara till mitt nya dröm objektiv + extra dämpande blixt för riktigt fina djur foton…och lite annat så jag kan tex ta fina när foton på mina djur när dom är ute fast jag står på långt håll… för dom bästa fotona är ju när man kan ta riktigt live och nära så allt syns..men oftast så kan man inte göra det om man står precis bredvid dom blir inte lika bra…så att kunna soma in super fina bilder …ja den önskar jag mig…

#19 Jo, har ett zoomobjektiv också…är super
samt en extern blixt…nästa inköp blir studioblixtar:)….de är faktiskt billigare än blixtar man sätter på kameran
Det enda kruxet med zoom…är att man helst ska ha stativ för att få riktigt skarpa bilder…blir lätt oskärpa då man zommar!

…kanske inte så bra på en ung hona.