Mica mamma Blossom..nybadad
här kommer mamman
syns att de är mor o dotter tycker jag hehe

Ja, det syns verkligen! Också en snygg misse. Deras ögon liknar varandra, runda, stora och fina!
tack
tur att de gjorde en 3 certare på vår nästa utställning..för annars kunde jag inte ställa ut Blossom igen förrän i september
men nu kör vi så det ryker hehe

Mycket mumsigt hemma hos dig. Är hon mamma till din avelskille?
nopp
Calles mamma är Flisan

hon är inte lång som en åååll
hon ser bara ut så på korten hehe

Båda katterna är ju otroligt fina….Vilka ögon o vilken päls hon hade krasivis!Mums!!!
Snyggingar båda två !!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
Jätte fina Annki !!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Menar ju förståss Annki!!!hehe

#4 okey tack! Hon har häftigt mycket creme.Söt
tack alla
detta är det närmaste "pälsmonster" jag har kommit. På gott o ont.
Man vill ju ha MYCKET PÄLS…men det är ju inte bara roligt..när man ska kamma dem oxå
Så vacker hon också!! Blossom har nog samma färg som Mc och Nikis mamma, fast hon har mer vitt (PER f 21 02) än Blossom… Du har verkligen vackra katter, Annkis!!

Jättevacker! Ja Annki att ha mkt päls är otroligt vackert & det vi vill ha på våra perser:)) Detta har jag fått på min Pia fr yvonne, denna otroliga pälsen, innan har jag haft min Diva med drivor av päls. Sk ata nya foton i dagarna på mina tjejer, de är ju stora nu

Underbart vacker är hon.Hur lång tid tar det att blåsa henne torr????Är ju lite nyfiken på det nu när jag sitter här med två perser pojkar som bara växer och pälsar på sig
Så fin hon är Flisan Ophelia börjar bli otroligt lik henne b¨vad gäller uttryck i ansiktet.Hon har fyllt på sitt huvud mycket nu efter kullen och matlusten hon har.//Sylvia

Men oj vad SÖÖÖÖT och VACKER hon är!!! Helt underbar!! MUMS!
tack för era snälla ord
#13…med min trimfläkt som jag har "dämpat ner lite"..så tar det ca 50 minuter att få henne kruttorr.
Ja..Flisan är riktigt fin…kanonögon..mm hehe
vi får väl snart se nya kort på Ophelia..nu när hon har blivit stor o tjock igen
jag tycker att hon är såå fin, det har jag sagt hela tiden
eller att hon hade förutsättningarna..kanske vi ska säga hehe

Underbara katter:)
MVH Isnornin