Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 301 ggr
englagirl
2007-12-17 08:52
0

Godmorgon Måndag

God morgon från ett mörkt Sandviken där jag inte kan säga så mycket om vädret då det är BÄCKSVART ute.

Är på väg till jobbet och vill önska alla en underbar fortsättning på dagen

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

krasivis
2007-12-17 08:56
0

Godmorgon!

Här börjar det att ljusna nu och ute är det sex grader kallt. Det är klart och vackert väder. Jag har just skjutsat sonen till tågstationen.

Ha´det bäst idag önskar

Elisabet

manbukten
2007-12-17 09:07
0

Godmorgon

billyboy
2007-12-17 09:27
0

Godermorgon och du har hunnit till jobbet nu antar jag… :) Men godmorgon till alla.

AnnaKarin
2007-12-17 10:08
0

God Morgon ! Här har det ljusnat nu men solen är inte uppe ännu, inte så att den syns men det ser ut att bli en fin dag. Mina kattungar lever ännu och två har ökat ordentligt i vikt inatt, känns så himla skönt.

Hoppas att vi alla får en fin dag idag!

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Kittentotts
2007-12-17 10:09
0

Godmorgon!

Här är också svart:))

Jag ska fortsätta med mina nya gardiner jag satt upp i vardagsrummet. Sen ska jag fortsätta montera lampa o annat i gästrummet, va en sväng på Ikea igår

Annars så kommer dagen bara gå åt till att pyssla med sånt som inte är klart inför julen

Ha en bra dag!

SussiF
2007-12-17 11:33
0

Go' förmidda'

Här var det nästan -11 grader i morse, brrrr men nu är det "bara" 10 minus…….. Kallt i alla fall tycker jag! Jag ser en blek vintersol som lyser på de frostvita träden vilket ser väldigt fint ut, passar bra nu till jul.

Saga mår äntligen skapligt så jag kunde skjutsa henne till dagis idag (skööööönt!!!) Hon har lyckats smitta ner mif rejält så hur jag ska få någon ork över till att göra någonting julaktigt vet jag inte…….. Ska i alla fall försöka få till några kakor, tror jag. Jag vill inte vara utan mina nötkakor till jul, hels skulle jag ha gjort chokladsnitt med men jag får väl se hur mycket jag orkar.

Ha en bra dag allesammans!!

Niffi
2007-12-17 13:09
0

God middag! Här i Uddevalla är det några plusgrader och helgrått, grått, grått. En vecka kvar till julafton och ingen som helst julkänsla i sikte.