Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 742 ggr
krasivis
2007-12-14 07:17
0

Godmorgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla!

Idag är det ca tre minusgrader ute. Det är svart som natten! Tänk snart så vänder det och blir ljusare igen!

Här kommer ännu ett kort på Lina.

Ha´det bäst idag önskar[

Elisabet m djur

](../ShowFile.aspx?BinaryId=6e4e00a0-bc32-4605-9a65-db1ad9f560e2&Filename=331.jpg "Öppna länk i nytt fönster")

Kittentotts
2007-12-14 07:41
0

Godmorgon!

Brrrr jag fryser också, men snö finns inget av

Jag ska tvätta idagLedsen

StädaLedsenJa det gör jag ju varje dag, men mer röj på fredgarna

Hoppas allihop får en underbar Helg!

miascharming
2007-12-14 08:01
0

Godmorgon !

Jag ÄLSKAR Lina Kyss

Här är också kallt - 4 grader Brrrr

Mycket att göra idag,Skrattande har hammnat lite efter eftersom jag stödmatat den minste.

Önskar alla en trevlig Helg.

Kram Mia & missar

ophelia
2007-12-14 08:09
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon

här har vi runt nollan.Elektrikern kommer om en timma och ska koppla till några lampor så vi får mera ljus i stallet                                          

Ha en riktigt bra dag alla//Sylvia

Ps måste visa vad jag hittade i kassen när jag varit på LidlSkrattande

krasivis
2007-12-14 08:17
0

#3 Vilket fynd! Tänk om man kunde göra sådana fina fynd oftare. Jättegullig är missen där i kassen!

heliotropes
2007-12-14 08:19
0

God morgon!! Jag ska alltid vara värstFlörtHär är det 10 minus.

Klasavis!!,hon är jättesöt din Lina:)

Ophelia!!! Vad har du shoppat!!!!:O…på Lidl sa du..jag ska nog shoppa där med;) 

ps:städa är ett evighetsgöra…blä!!

Eva // medarbetare på Perser

manbukten
2007-12-14 08:23
0

Godmorgon allihopp, Här är också kolsvart. Men snart är det Jul och sedan kommer förhoppningsvis solen i Jan. #2 Stödmatning tar en massa tid, då kommer man efter. Allt gott med den lilla? #1 Fredags städning här med fsst man gör något varje dag. #3 söt liten sak kan man köpa sötnosar där fniss. Kassar är som hus måste grundligt undersökas och kanske göras till bostad.

englagirl
2007-12-14 10:19
0

Godmorgon från ett ganska kallt Sandviken oxå.

Idag ska jag börja dagen med att bada Vesslan som ska flytta på em,sen är det som vanligt STÄDA!!!!!! Gör man nånting annat? hihihi

Ska växla lite pengar inför resan imorgon och köpa en fin present till Tatyana för att hon är så snäll .-)

Måste storhandla oxå, Amadeus kommer hem ikväll och han har beställt kycklingfilé,kroketter och kvibillegräddädelostsås! Som ALLTID då det är fredag,jag börjar bli liiite trött på det nu, men vad gör man inte för sina barn :-)

Ha det bäst allihopa

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Lovebuffen
2007-12-14 10:40
0

Godmorgon allihop!

Hehe, måste genast åka in till stan och handla på Lidl - om man får SÅ söta kisar där!! Glad

Öht supersöta kisar i denna tråd!

AnnaKarin
2007-12-14 12:13
0

God förmiddag ! Vädret är soligt och vackert men kallt här. Natten har jag tillbringat med att förlösa min Burmillahona några dagar för tidigt. Sju ungar varav två dödfödda och en som är lite klen. Vikter mellan 47 och 62. En hona är det och hon och tre av grabbarna äter för fullt så dem finns det hopp för. Nu är det väl dags att städa undan lite och få nåt i magen.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

miascharming
2007-12-14 12:55
0

Hahaha  Shoppingrundan ikväll blir självklart  på Lidel..hahahaha..har alltid undrat vart man köper dessa godsaker Skrattande

Ha en trevlig Helg,

Kram Mia.

miascharming
2007-12-14 12:56
0

Lycka till med dom små.

Håller alla tummar & tår.

Kram Mia.

Trini
2007-12-14 14:08
0

Godförmiddag!!

Idag är jag hemma med barnen som har haft halsfluss och går på penicillin. De svarade dock fort på penicillinet så vi har varit iväg idag till vet för att få en färsk vet-besiktning på vår avelshane. Inga anmärkningar blev det, skönt! Han behövde en vaccination också, så då fick vi det gjort på en gång!. Fick testikelstatus och navelbråcksintyg inskrivet i den svenska stamtavlan också utan kostnad :)

Har hittat en så bra veterinär i Tyresö, det är en bit att åka, men det är det värt, de är så trevligt där och fint bemötande får man alltid!

Lycka till med alla småmissar!!! Jag har äntligen börjat slappna av, de är riktigt trinda nu mina små :) Men fortfarande är de ju rätt små, 3 veckor i helgen, förstår inte var tiden tagit vägen!!

Kram på er o ha en trevlig helg!!
//Trini

Trini
2007-12-14 14:09
0

Förresten #0, Hon är ursnygg din Lina!!

Kittentotts
2007-12-14 14:26
0

Ja jag glömde ju naturligtvis berömma den lilla jag med, men hon är bara så ljuvlig, kan skicka henne t mig:))

Annars kan jag säga städet har inte ens påbörjats, tvättat har jag gjort:)) Sen fick jag mig ett ryck som jag oftast får, impulser. Så Nu har jag klippt ner en mega päls, vår minsta hund blev av med pälsen, hon hade så mkt underhull så fanns inget annat alternativ, så det blev ett svart golv, allt hår gick precis i en matkasse, phu phu säger jag bara. Nu ser hon ut som en Foxterrier då jag sparade svans och klippte öron o ansikte:)

Trini
2007-12-14 14:30
0

Åh, en bild på det vill vi se #14!! Hi hi måste se så kul ut!! Skönt för henne dock!

englagirl
2007-12-14 15:13
0

Grattis Anna-Karin till kullen.

Håller tummarna att den lilla 47 grammaren klarar sig

Kram och vi hörs

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

ophelia
2007-12-14 17:34
0

#9 Grattis till kullen.Håller tummarn Jag också för den lilla.