Mr.Smee är galen
Jaaaa han är sex galen
.Fyra månader och tror han ska para.Ingen som löper här men det tar han inget extra för han tränar och tränar.Så här får jag nog se upp ordentligt när flickorna börjar komma igång.
Men uppsynen på honnom när man frågar vad han håller på med säger tydligt och klart att " det ska du s.ita i "Hmmmm vad månne bliva

Hehe….det som krokigt ska bli ska börjas i tid, eller vad är det man säger? 

Själv har jag en hane som INTE visar ens en antydan till att vilja para……och han är ändå snart ett år. Fast kanske är perserhanar senare än andra?? Utom din då! Hehe!!

Tänk så olika det kan vara!Min Bartan var över 2år innan han började para.Nu parar han visserligen men det blir inga barn gjorda.Om man ska göra en fertilitetsutredning på hanar sövs de och så tas det ett spermaprov genom någon typ av elektrisk stimulering.Låter inte som något jag vill utsätta honom för.

Undrebart han är på hugget, besvärliga barn(katter) är bra barn .Fniss han blir nog lugnarae fram över nyhetens behag. Ja Perserhaner är lite sega ibland, men kan på stående fot vakna.

Jag har haft 2st som börjat träna innan 6mån ålder
Ja de an se lite frågande ut när man ber dem om få lov att sova tex, gör lite ont få ett bett i armen och en juckande katt på den när man precis håller på somna, men de är ju så söta:)))

Oj redan;) Min benji är 1 år o 7 månader o han tränar för fullt här hemma på mina stackars små bruttor som ej börjat löpa ännu…även på matte sin
..hmmm…? KARLAR!!!!

HIHIHI
Vilken gullunge …hoppas att han gör det han skall när det väl är dags också 
Kanske blir mycket bebbar hos dig framöver 
// Mia.
// Mia

Hahahaha ja vem vet men han kanske blir så trött efter allt detta provandet så han inte har lust när han ev.ska till på riktig.
#6 Nehej här blir inga nya bebbar så länge intresset är nada.
Måste nog visa mig och kiiiisarna på utställning så att man syns och folk vet att man finns.För nu har ingen enda varit intresserad av pojkarna
#0 Ja du, kan berätta att både Simzons (farfar) och Teddys (pappas) pojkar brukar vara mycket tidiga med att prova på, men från det brukar dröja innan de klarar av att genomföra en parning på rätt sätt. Men övning ger ju färdighet! "Det ska böjas i tid - det som krokigt ska bli" eller hur lyder talesättet? 
/Lotta
mina hanar brukar börja "övningköra" redan vid 4-5 månader.
fast att det är på lek de syns ju. O så tar de ju de som är lika små eller mindre.
#"..jag har sett på Tv när de ska ha spermaprov av lejon.
De söver ner de…kör in nåt som ser ut som en massagestav i ändtarmen o när de stimulerar eee..är det prostatan de stimulerar??? så sprutar de helt enkelt sperma.
Så jag tror inte att det finns nåt otrevligt eller smärtsamt med de..förutom själva sprutan så att de ska ligga stilla
de kanske vaknar upp o känner sig "relaxed" som vi gör efter en "orgasm" hahahahahha..vem vet