Magsjuketider;(
Skriver en egen tråd då kanske inte alla läser godmorgontråden längre;) Har ett bra tips till er som inte redan provat detta! Nu när magsjuketiderna härjar så finns det kapslar på hälsokost som heter LAKTIPLUS.De innehåller 5 miljarder olika bakterier som normaliserar tarmfloran.Väldigt bra innan man blivit smittad o har man det så tar man 8 st åt gången om dagen i några dar så blir man fortare frisk.Det gäller även vid förkylningar då många sjukdomar kommer just från magen! Jag tar 2 kapslar varje dag o blir jag förkyld så håller det i sig endast 1 dag jämfört med annars då jag låg i flera dagar…Prova! De är dyra men värt pengarna,jag lovar!Var själv skeptisk först men en väninna till mig äger en hälsokostbutik här o hon tipsade om det…det funkade!!!!
pris??

det finns i 2 storlekar…178kr för den som det är 60 st i,348 kr för 120 st….tror att det även finns(Iaf här) provburk det är 50 st i o den kostar ca 76kr!!!!

hmm kanske man ska köpa istället för vitpepparn hehe
Jag köpte Lactiplus i förra veckan eftersom jag kände det som att jag skulle bli magsjuk i några dagar men inget mer. De är suveränt bra tycker jag. Min mage blev helt okay efter ett par dagar. Så de är verkligen att rekommendera!
Finns det inget liknande på apoteket?? (tycks ha läst nåt om det…)

Nej inte just laktiplus finns på apoteket o jag har provat andra med men laktiplus är bäst!!!

MÅSTE HA!!!!!!!
Jag är ju en av dom som förkippar magsjukan med "DÖDEN" så detta preparat är nog ett måste för mig,ska skynda mig till hälsokostbutiken och köpa på mig ett lager :-)
Tack för tipset :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~