Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 675 ggr
Kittentotts
0

Nu har jag köpt

Kittentotts
0

Va den fin? Gissa vad den kostar ocksåSkrattande

krasivis
0

Den ser jättemysig ut! Med hängmattan nertill och "fågelboet" i toppen. Pris, jag har ingen aning? Törs inte ens gissa.

isnornin
0

Vilken fin! Kan du inte brätta? Vart har du köpt den?

MVH Isnornin

Annkis54
0

jag gissar att du har köpt den på Ebay
1500 kr????????????????

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Millan71
0

Oh så fin! vad kostade den då? Nyfiken ju;)

billyboy
0

Kostnad… ingen aning, men snygg va den o Kotten hade nog älskat den! haha..

Liljekatten
0

Jättefin! Vad avis jag blev. Och säkert mina katter också om de sett den.

Ellinor Johansson
0

OHHHHH så fin jag är så avundsjuk och kissarna sitter i varsitt hörn och surar

Bullan
0

Den va fiiiiin:) Vill också ha en…för att krypa upp i själv kanske;)

Gissar du fått den riktigt billigt….kanske 1.100kr?

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

Med frakt ca 650:-SkrattandeJapp Annki du hade rätt vart jag köpt den, ska bara lösa betala in också :))) Men det fanns 2 till ifall någon har intresse

Bullan
0

De va billigtSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Kittentotts
0

Ja väldigt billigt! Finns hur mkt som helst, men.. jag går kurs ska ni veta för veta hela vägen hur jag ska göra, nu inväntar jag svar på kontot som jag inte kan betala till via min bank online, men detta löser sig nog imorgon

Bullan
0

Du får nog göra en artickel sedan om hur man går till väga…så vi andra kan inskaffa sådana mysiga klätterträd ocksåOskyldigSkrattande

Kittentotts
0

hahahaha jag är glad om allt går vägen nu då jag skickat iväg pengar via banken, men man måste ju våga annars kan man ju inte om det nu går bra fynda mer, går det åt helsike överlever jag med men blir surSkrattande

simzonites
0

Det ser jättemysigt ut, du måste berätta vad katterna säger om det sen Skrattande

/Lotta

Millan71
0

Men oh vart har du köpt den? var in på ebay men fick inte fram nåt träd där inte….Please?hihi

Millan71
0

Oj jag kan ingen tyska…Fattar ändå inte hur man beställer en eller så:(   Nåja vad är en bal på slottet…?

heliotropes
0

Det var ett fint köp du har gjortSkrattandeJag skulle ha gissat allt mellan 500:- till 2500:-Penga mun för sådan skillnad är det på marknaden,alltid värt att spana runt innan köp.Cool

Eva // medarbetare på Perser

blackangel
0

Hehe ja den va jättefin, själv e jag för feg och fattig just nu för att ta såna risker hehe.)

Lovebuffen
0

Riktigt fint klösträd!! Gillar katterna det?

Kittentotts
0

#21 jag vann detta igår så vi får nu se om det komemr fram, sen om de gillar det, brukar ta några dagar för mina få in sina dofter med nya leksaker, ibland kan de stå 1-2 veckor sen ligger alla på dem. minns ett klösträd jag köpte på auktion, så fick jag hem det, ingen brydde sig, jag tittade på dem alla som låg i det andra slitna och muttrade:jasså det är tacken, tänkte de aldrig skulle tycka om detta, men idag älskar alla detta klösträd

miapia
0

fin carina mina jag köpte är från golv till tak  gav 700 kr med frakt o hela köret

Kittentotts
0

#23 Ja MiaPia det finns ju mängder av fina klöspelare och även annat fint. Nu ville jag ha en speciell i vardagsrummet, ska köpa en jättestor i nästa månad t kattrummet då jag gjort färdigt därinne tänkte jag, den ska vara över hela väggen hade jag tänkt mig.

Nu hoppas jag som sagt pengar o annat kommer fram.

MiaPia betalade du frakten direkt vid första betalning? Jag fick nämligen bara summan på själva pelarn att betala in nu, så funderar på? ska jag betala resten t den då de kommer, verkar liksom knepigt, tyvärr har företaget inte svarat, de förstår nog inte ens vad jag skriverSkrattandeSå får invänta se vad som händer

Kittentotts
0

Fick ett svar idag på min förfrågan om betalningenFot i munnnenJag kan inte tyska, kan någon här tyda dettaGlad

hallo,
falls sie 7 werkstagen nach überweisung,
ihre ware nicht erhalten haben.

rufen sie mich bitte umgehend an.

Berücksichtigen sie bitte,falls sie einen artikel erstanden haben wo die versandkosten mehr als 25€ betragen mit der spedition verschickt wird.

In diesem fall kann es bis zu 7 werkstage nach der überweisung dauern.
Die spedition wird sich mit ihnen in verbindung setzen,falls sie uns ihre telefonnummer mitgeteilt haben.

es wird ausschließlich an die bei ebay hinterlegte adresse versendet.

sollten sie ebayname sowie artikelnummer nicht korrekt angegeben haben,
ist eine überweisungszuordnung nicht möglich.
Wir hoffen das sie freude an dem kauf haben werden!!!

0231-1880266
mo-fr
11.00-17.00
mit freundlichen grüßen
euer

teuroknacker team

McLaren
0

*ASG* nej, tyvärr. Jag kan inte tyska. Men vilket fint träd!! Super bra pris, ju…. Hoppas någon kan tyska å hjälper dig, så Niki får jäsa i hängmattan….Skrattande

Klem/Åsa å Mc hälsar till brorsan

Kittentotts
0

Förstår du skrattar, och jag blir glad om jag bara får hem mitt klsöträd, och får jag det, ja då lär jag köpa flerSkrattandeRoligt är det iallafall få nya fina leksaker, jag tycker det är lika roligt som de kissarnaGlad

Annkis54
0

#25..jag tror att det står nåt som att
om du inte har fått varan inom 7 dagar så ska du ringa till demFörvånad
sen så skulle jag gissa att det står att om du har betalat 25€ i frakt så är varan försäkrad..hehehehe..fast det kan stå nåt HELT ANNAT hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Annkis54
0

det var ju inte en rad bara…hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Tack alla som försökt tyda vad det stårSkrattande

Tack o Lov har jag via mail sen igår haft:

Bild på Alexej Alexej

Hon har stöttat mig så mkt i att kunna utföra detta, och jag är så tacksam, nu vill jag ni också ska få se vad hon skrivit det står:

Hej, ska översätta:

Ifall du inte har fått varan efter 7 vardagar ska du ringa med en gång. Men om fraktkostnader ligger över 25 Euro kommer varan med en spedition inom 7 vardagsdagar efter betalning.
Speditionen kommer att ta kontakt med dig genom ditt telefonnummer och lämnar varan bara hos adressen som du har angett.
Deras telefonnummer :
0049-231-1880266 måndagar-fredagar 11-17

Nästa brev:

Hallo Carina Lindén

Tack för dina uppgifter hos afterbuy (( det är tydligen något liknande som paypal, dvs att dina pengar är säkrade tills du är nöjd med varan))
Bestätigte Artikel sind :
Artikelnummer: 200169910767
1 x ACHTUNG Top Neuheit Katzen Kratzbaum "TWIN TOWER" Neu

Status och dina uppgifter kan du kontrolla i den här länken:

Skriver inte in länken då detta är så viktig information

Vielen Dank,

Cages & More GmbH
Muzaffer Kamali

Så nu får vi hjälpas åt om fler vill försöka, men jag lovar det va inte lätt, och inte för Alexej att förklara för mitt tomma huvudSkrattande

Kittentotts
0

Kommer berätta för er alla hur det går så fler vågar prova sen, hoppas jag!

Tidlosa
0

Men en sån kulig klösis!!!! Cool

Millan71
0

O jag fattar inte ens hur man registrerar sig där…Lyckade ända tills man skulle skriva i nåt slags lösenkod eller nåt sånt men vart finns koden?Fick även 2 mejl av dom men fattar inte ett smack;( Man skulle valt tyskan som tillval ändå när man hade chansen i skolan….hehe…

Kittentotts
0

Men står inte koden med i ditt mail, det är nog för du ska bekräfta det är du och din mail

miapia
0

jag betalade allt i en klumpsumma vid betalningen hmm konstigt asg körde tillomed hem det till dörren till mig den väger ju 35 kr inget kul springa o bära på

Kittentotts
0

Vägde den bara 35 :- va ju inte så mktSkrattande

På denna Tyska kanske det är skillnad vet inte, men då summan stiger över 25 euro som min order va, så betalar jag tydligen detta till spedition de som kör hem, får se vad detta slutar. Jag är mkt nyfiken då jag hemskt gärna vill beställa fler saker, men jag vill ju se så detta kommer fram först Flört

Annkis54
0

jag väntar oxå med spänning
din klösställning är bara sååå snygg
men jag vill först höra hur lätt/svårstädad den är hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

HaHaHa Annki den lär allt dra till sig en del då den är utav plysch, men men…finns munstycken t dammsugaren att ta dte med juFlörtKatterna måste få ha mysigt! Men jag ska allt berätta allt sen

Annkis54
0

om den drar till sig tycker jag bara är bra..då yr det inte runt i luften
men jag tänker på det som är runt stolparna..ser ut som det är veckat..hmmmm

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Ja det är veckat, men inte hårdare än man kommer åt dammsuga tror ju jag då. Nä jag köpte denna för lillans skull, den är inte så hög, gillar inte de större, hellre att de är på bredden, sen ser denna rolig ut mot de andra med snörena, denna ser mer ut som myspys lek.

Alexej
0

Missade tråden, vad skönt att allt ordnade sig och att du är nöjd. Tycker ställningen är jättehäftig. Grattis!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

McLaren
0

Hur gick det? Fick du hem klätterställningen, kittentotts?

Funkar den bra? Tycker katterna om den?

Nyfiken värre, har inte varit ute här på lääänge.

Kittentotts
0

Jaddå jag har allt fått hem denSkrattandeMina katter är dock lite knepiga utav sig, så 2st har hälsat på den nu, tar ett tag sen ligger alla i den, kan säga den är så läcker!

Bullan
0

Jösses.-…denna tråd har blivit läst 500ggr nu!!!!!!Förvånad stod 500 då jag gick in nuFörvånad

Kittentotts
0

Ja det står 506 hahaha, bra tråd tydligen!

Bullan
0

den tickar på braSkrattande