Godmorgon!
Godmorgon alla!
Här är det omkring noll grader, vindstilla. Utanför fönstret står träden kala och stilla, det är jättevackert tycker jag.
En bra dag önskar jag oss alla!
/Elisabet
Gomorron från Köpmanholmen också!! Här är man nätt och jämnt över täcket (dunderförkyning…) hade när barnen åt frukost innan skolan -8,5 grader… solen är på väg upp, ser ut att bli en fin dag, dessvärre har jag ett tvättberg (igen!!!) att ta itu med… sen får jag se om det finns nåt mer ork…
Ha en bra dag!!

Godmorgon bad om snö igår och här är den. Härligt vinterns sol. Alltid något.
Ha en bra dag
God Morgon! Lite kallare än tidigare i veckan och solen är på G. Ser ut att bli en bra dag.
Hoppas att ni får en fin dag!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Godmorgon!
Nu på morgonen har det varit uppehåll hos oss, hoppas verkligen detta håller i sig utan regn
Ikväll ska vi se på luciatåget där vår pojke är med som stjärngosse, imorgon ska de lussa för hela skolan och ålderdomshemmet i vårt område.
Annars så ska jag pyssla fram julen mer under dagen, just nu har jag satt upp alla tomtar och julkrubban
Ha en bra dag allihop!

Godmorgon/förmiddag!Här är 1,5- och ganska klart idag.Lite ljusare än det varit sista veckan,då man fått ha tänt hela dagarna för att se något alls.är så less på det här gråtrista vädret,ska ju vara snö och gärna lite sol så här års.Ska på em åka och titta på min lilla dotterdotter 4år när hon går med i Luciatåg med sitt dagis.
Önskar er alla en bra dag!