Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 709 ggr
Bullan
0

OT: Vinterbilder från Piteå/Rosvik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog med mej kameran då jag var ute med hunden idag!

Solen går fort ner så här års, så mitt på dagen var solen på väg ner, och då blir det mkt vackert ljus ute…inte alls grått och tristSkrattande!!!

(klicka på ikonen till höger, så syns den större!)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

nästa…

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

…och en på vovven ocksåGlad

Cajza
0

Vilka underbara foton och så mycket snö ni har. Vilken liten sötnos till hund du har, är det någon sorts terrier? // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

simzonites
0

Ååååh vilka härliga vinterbilder, du är duktig med kameran Bullan! Söt hund har du också, en cairnterrier är det väl?

/Lotta

/Lotta

Dolleminas
0

Hmm Bullan har ni såå mycket snö kvar?? fuskigt… här är det vitt men inte mer… fast det kommer väll kanskeGlad, snacka om fina bilder och söt vovve…

manbukten
0

Mums så ska det se ut i Denna månad Fina bilder

Kittentotts
0

Vilka bilder! Underbara! Tänk om vi med kunde få uppleva detta:))

Marita-L
0

Vilka underbart fina blider…man bara njuter…ska genast hämta varm choklad å en filt å mysa lite…

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

Boromir
0

Jättevackra bilder från Piteå, fast att det skulle var jättemycket snö, det kan jag inte se, det täcker ju knappt backen….skulle tro att det beror på vad man är van vid, eller vad säger du Bullan?

Bullan
0

Hunden är en Cairnterrier(järnterrier)!

Totalt har vi väl kanske 15-20cm…fast detta var nere vid isen(havet), så där är det ju litet mindre. Fast jämför jag då jag bodde i Halmstad så är ju detta mkt;)

Annars är det här mkt snö…så här såg bilarna ut efter en natts snöande förra vintern!

Helen68
0

…oooh så fint med snö…. så ska de ju se ut!

heliotropes
0

Det var mysiga och jättefina vinterbilder:))…fast jag hatar kyla x)

Jättesnyggt kort på voffsingen,har själv svårt med att ta kort på mina pga.att de är så mörka,jag är väl för inställd på nästan vita katter:) 

Min äldsta son jobbar just nu i Kiruna,och har gjort det snart över en månad…hmm!! och inte har jag fått se några fina vinterbilder ifrån han,där är det ju riktig vinter,nu får jag se till att han fotar lite:)

Eva // medarbetare på Perser