Godmorgon 11/12
En morgonhälsning från ett mörkt Svanå. Idag är det lite kyligt ute och dom har lovat ännu kallare framåt da'n, får se hur det blir med det…….
Saga är hemma med feber så jag blir alldeles slut, hon tjattrar från att hon slår upp ögonen tills hon somnar, nästintill oavbrutet !!
Ha en fortsatt bra dag på er där ute.

Godmorgon!
Hoppas att Saga snabbt blir bättre. Det låter ju som att "såå sjuk" är hon inte eftersom hon orkar prata så mycket!! Hon är så gullig!!! Ha´en bra dag i alla fall Sussi.
Vi var i Oslo på utställning i helgen så jag känner mig lite seg i dag efter allt bilkörande. Wendi och Zazzi är numera Champions och har tagit sina första CACIB. De fick bra bedömningar och vi har haft en bra helg.
Godmorgon
#1 Grattis till champions och CACIB.
Här i Sandviken är det gråmulit lite rått… Inte roligaste vintervädret om man säger. Jag gillar inte snö men nu får den otroligt gärna komma. Hundarnas pälsar blir alldeles knäppa av blötan… phew… Kotten päls är det ingen fara med oavsett väder, för han är ju liksom inte ute o blöter sig *fniss*
God Morgon! Kul att det gick bra i Norge i helgen krasivis ! Lite snö skulle inte sitta fel, jag är så trött på mörkret.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

God-dag från Piteå också!
Här har det blivit lite kyligare, -12,6 grader och det är jättevackert ute
klar himmel och frost i träden!
Måste ut och fota litet, så ni också får se…så kanske ni får litet julkänslor på köpet. Jag har ju blivit mer el. mindre fototokig, är ju jättekul att fota
Det är grått och trist här i Kalmar också idag. Längtar efter lite lagom med snö så det blir lite ljusare och finare ute.
/Lotta

God förmiddag!
Här är lika trist väder
Jag håller på baka mina lussekatter som ska med t pojkens lusse/julfest imorgon.
#0 Hoppas Saga blir bra snart, jag känner till detta med prata,prata i ett, man får hvudvärk tillslut
#1 Grattis till helgens resultat
#2 Känner till detta med hundarnas päls, köpte regntäcken igår, ett som täcker hela den lilla med långa pälsen. Men den stora får ha ett vanligt pga all eksem han har. Fast igår rullade han sig i gyttja
Fy fablerna säger jag bara!
Ha en bra dag allihopa!

God kväll skall man kanske säga nu;) Ja här är det kallt men regn,/ Vill att det skall komma mkt snö nu när tomten snart kommer!!!Vi är oxå sjuka här hemma,min dotter för andra gången,var väldigt förkyld nu när jag hämtade henne från dagis…Själv har jag haft ont i halsen säkert i 2 veckor o nu bröt förkylningen ut;( Ingen roligt alls…typiskt nu när man inte har tid o va sjuk!!!Skall handla julklappr nu till helgen o måste va frisk då!!!Trevlig kväll allihop!!!
Vi har faktiskt rätt kallt här idag, -8 och stjärnklart. Tack och lov får jag säga då jag inte tycker att +2 och spöregn är vinterväder. Jag tror det är många som drabbats av någon form av förkylning, har haft tonårsbarn hemma i flera dagar nu.
Hopas alla kryar på sig till helgerna som kommer…..