God Morgon söndag!
Kallt och friskt i luften, haltkigt på backen. Grattis till alla som heter Anna! Det är väl idag lutfisken ska i blöt - eller är det skinkan?
Förhoppningsvis kommer jag att kunna visa nya bilder på Strimmas kull ikväll. En kompis kommer hit och fotar dem åt mig.
Ha en bra dag denna andra advent!
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

Godmorgon från ett regnigt, blåsigt och trist Trelleborg.
Grattis till dig Anna-Karin på namnsdagen (och alla andra som heter Anna) och visst är det lutfisken som ska i blöt.
Jag ser framemot nya foton på dina bebisar.
Trevlig söndag och 1:a advent // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Gomorron alla från ett sådär grått Sandviken, har svårt att bestämma om det är grått eller blågrått faktiskt då jag har en huvudvärk som går till historien idag:-( Vaknade tidigt men tog mig bara nån meter för att ta medicin och sen ryggläge igen och efter en stund ny tablett…..som inte hjälper,och just idag som jag har MASSOR att göra och på em kommer det tre st som ska titta på mina kastrathanar och ragdollkattungar …hmmmmm det är väl bara att bita ihop antar jag men det är svårt då man mår dåligt.
Ja,ja nog med klagan nu……. grattis till dig på din namnsdag Anna-Karin och alla andra Annor!!!!
Ohhhh då ser man fram emot bilder då på Strimmas kull till kvällen då :-) spännande
Ha en Underbar Söndag allesammans
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Grattis till alla som heter ANNA !
Här är det segt idag igen…… Saga tjattrar som jag vet inte vad, det är nästan så man får skavsår i öronen !!!
Hundarna ligger här nedanför och busar med varandra och jag har konstaterat att Optimus, min rödtabby exothane, har lyckats para både Lady (EXO d22) och JoJo (PER f) ska bli intressant att se resultaten :-)
Ha en fortsatt trevlig 2:a advent!

Förutom att lutfiskan skall blötläggas på Anna dagen så skall även bryggden av julölet startas då.
I Uddevalla är det grått men uppehåll ännu och ett par plusgrader.

Oj då! Så min dotter har namnsdag
Jag och namnsdagar
Fick precis igång min dator som bara la ner igår eftermiddag
Annars hoppas jag alla haft en bra helg!
Tur min dotter kommer hem sen så jag kan låtsas jag inte missat nått