IDOL
Hej listvänner
Vad tyckte ni om IDOL? Vann rätt deltagare? Jag tyckte det var två bra finalister och att det kändes rätt med Marie som vinnare.
Trevlig Helg // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Tror nog att rätt artist vann… men båda är ju nära på lika bra på sina individuella vis… :)

De bästa var i finalen. Men jag tyckte Amanda var strået vassare. En härlig tjej som körde en väldigt egen & personlig stil. Men Marie var också en värdig vinnare.
Trevlig helg / Linda

Jag har trott att Marie skulle stå som vinnare sen första dagen. Som dom säger…..hon ÄR en Världsstjärna av HÖG kvalitet. amanda var oxå bra men inte lika färdig idol kanske, men kommer med all säkerhet att bli.
Jag grät så jag knappt kunde se tv:n innan dom läste upp resultatet, sån är jag….går in med hela mitt hjärta….hahahaha mina barn skrattar åt mig för jag är precis som Marie Picasso, lite "blödig" men det gör väl inget….jag gråter åt allt :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Jag tycker helt klart att Amanda skulle vunnit men Marie var oxå bra….

Jag tycker helt klart att rätt tjej vann
/ även om Amanda också är en bra artist.
Trevlig helg !
// Mia.
// Mia

SUVERÄNT att Marie vann!!!!!
Hon hade verkligen KÄRLEK i sin sång!!
GRATTIS Marie!!!!

Min favorit har ju varit Amanda fr början, hon har en självsäkerhet i sig som ingen av deltagarna haft, hon har en otrolig röst och har konsten att få fram alla låtar på ett otroligt sätt, hon bara gör det som jag brukar säga
Vi hade 2 bra tjejer i Finalen, Marie va också en otrolig tjej, hon växte fram succesivt under tävlingen, en charmig tjej med en mkt bra stämma i sin röst.
Det spelar egentligen ingen som helst roll vem av dem som vann, bägge tjejerna kommer höras i våra öron i framtiden

Gillade Amanda bäst
// Jeanette
Amanda var min favorit med sin unika utstrålning ..hon hade något som ingen annan hade..men Marie hade kanske en fantastisk sångröst ..så jag trodde nog att hon skulle vinna. Men Amanda kommer att bli en STJÄRNA 
#9 Instämmer helt!