Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 295 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Lördag

Här va jag uppe kl 6.30, gubben min ska in t Göteborg för lämna ut en bil som han lackade igår t en kund, va meningen jag skulle med, men men va så trött trött.

Tänkte vi skulle ta oss in för se konståknings SM Herrarnas kortprogram  Scandinavium idag eventuellt, här finns 2 killar vi känner, den ena har jag följt sen han va 2år. Sen är min dotter där med en av sina tjejer som tävlar i ungdomsklassen, underbart sitta titta utan den där mammakänslan jag hade då min dotter åkte singel, ni ska veta man är nervös, det värker i magen. Nu för tiden åker ju min i team åkning(lag)då hon har så mkt skador efter fall så är detta mindre krävande, mindre hopp.

Iallafall så är det ju dags inhandla julklappar, så då kan man kombinera genom titta lite konståkning med i shoppingrundan.

Är ni andra klara med julklapparna? Jag har bara 3st klaraSkrattandeHar 7st kvar att inhandla till med andra ord, och i dessa finns barnenPenga mun

Dolleminas
0

Här är det full fart (steg upp vid 04.00) Har gjort ett pass i Lagårn och snart ska jag och en kollega visa Aloe vera produkter… Gubben min hade glömt elda så nu väntar jag på at det ska bli varmvatten så jag kan duscha. Här är det runt 0:an och det regnar lite, hoppas alla får en bra dag!!

#0 Har väl några kvar… (det är bara barnen som får julklappar…)

nettan123
0

Gomorron!

Sitter i sängen och äter frukost medan jag skriver.

Här i Sunnansjö är det grått och 2 plusgrader.

Ska städa och plocka fram lite julsaker, har tyvärr ej hunnit tidigare. Juletider är det bland de bästa jag vet med all pynt, godis och mat.

Några julklappsinköp funderar jag på ev i morgon.

Trini
0

Godmorgon!

Ser fram emot att pynta lite idag, fick inte upp allt förra helgen. Slå in de sista klapparna, jo, vi är faktiskt nästan helt klara. Bara en grej som fattas till ett av barnen. Man är ju tvungen att dela upp det och börja tänka julklappar redan tidig höst för att ha råd nu när man pluggar.

Det ser ganska klart ut på himlen, blir nog en fin dag förhoppningsvis bättre än de senaste med regn o rusk.

Ha en bra lördag alla!

Kram//Trini

miapia
0

god morgon alla mina perser vänner

i karlshamn regna det som vanligt ingen snö här på långa vägar verka det som

i dag blir det bara städning o ta det lungt

jalklapparna är klara sen 1 månad tillbaka hehe

gud så skönt slippa det  folk är ju som tosiga nu i dec hehe

slappna av o lyssna på julradion

den har sändning  dygnet runt och man kan önska låtar med om man vill

http://www.julradio.se/

i morgon blir det julbadet  för alla mina älsklingar så då blir det fullt upp

Kittentotts
0

Va flitiga ni är allihopa!

Jag måste ta tag i mig själv någongång, handlar alltid i sista stund, men tiden finns liksom inte för gubben följa med innanGeneradNu är han iallafall på väg hem för idag ska vi åka ut, pojken är ju på kortiset, man får passa på när nyfikna ögon inte serFlörtVi pratade om en Gps t dottern vår, så jobigt då hon ringer fr mobilen när hon ska med barnen t alla konståkningstävlingar, hon kan inget gällande vägar el orter, ändå har hon varit lan o rike runt själv för tävlaSkrattande

Ha det så bra allihop i det regniga sverige!

Millan71
0

Godmorgon allihop! Idag öppnar Billiga Nisses i Smedjebacken där syster bor så idag blir det shoppa av;) Kanske inghandlar jag några julklappar då,har inte köpt en endaste änHemlisAlltid i sista sekundenGeneradIgår såg jag en barnfilm;Tigerbröder,har ni sett den? Herregud vad den va gripande och bra! Jag tänkte;jaha nu får man pina sig o se denna film med dottern men det var nog jag som gillade den mest"!!!Se den om ni inte gjort det än!!!!Ha en bra dag allihop!!!!

miascharming
0

Önskar alla en riktigt härlig dagSkrattande

Kram Mia.

englagirl
0

#4 Nu har jag oxå hittat in på den sidan, kanonbra julmusik med rätta stämmningen direkt i datorn :-)))

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Bullan
0

God dag från Piteå!

Här snöar det nu..massor!!!Skrattande Igårkväll ösregnade det…så trodde allt skulle försvinna…men det är fortfarande ca 15-20 cm och mera blir det nu! Och förhoppningsvis får detta vara kvar…de har lovat kring 10 minus till på tisdag. Fast nu är det ca +- 0!

Har massor med julklappar kvar känns det somLedsen Vi har ju varit sjuka här hemma i både segförkylning och magsjuka. Fast några har vi allt hunnit med;)

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Nu har jag äntligen börjat fungera lite smått, men det går i slowmotion idag…… Värk och dålig sömn kan ha den effekten på mig, ger dessutom en gräslig yrsel i mellanåt (huwwa)

Bart
0

Här regnar det av och till och jag längtar efter snön.Ska väl ställa upp lite mer tomtar och änglar nu i helgen.Julklapparna är inte klara här heller ännu,har barnbarnet här i helgen så det blir inga inköp av såna då.Sonen som även fyller år på julafton ska få en ny dataskärm,och en starkare processor då han spelar såna krävande spel.(WoW)