Perser iFokus

Perser

Etikett01-allmänt-om-perser-exotic-standard
Läst 658 ggr
miascharming
0

Godmorgon Torsdag !

Godmorgon allesammans !

Här på Ekerö/Stockholm så har vi +8 grader & blåsigt.

Önskar alla en bra dag Skrattande

// Mia.

Marita-L
0

God morgon själv Mia!
I dag är det riktigt regnigt och blåsigt väder…brrr..så kallt.

Ha en fortsatt trevlig dag där ute och ni som ska ut och slåss i affärerna..ta det lugnt.

/ Marita

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

ophelia
0

Godmorgon från Österlen.

Här har vi +7 blåsigt och gråmulet.

I dag ska jag väl plocka fram lite flera julsaker.Jag pyntar lite i taget.Vi har varit sparsamma med ljusstakar i år tror inte de får stå kvar med våra vildbasare som far i fönstrena.Nu hänger det Advents stjärnor i fönstret i köket och Tv rummet i stället.

Ha en fin dag alla//Sylvia

Bullan
0

Godmorgon från Piteå!

Här är det litet småregningt och det droppar från taken!

Gatorna är blankis.

Igårkväll klädde jag och pojken julgranen, var trevligt att stiga upp på morgonen och se den stå där och lysa och glittra i vardagsrummetGlad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bart
0

Godmorgon från ett gråtrist Uppsala.Jag pyntar oxå lite i taget,ska sätta upp en del tomtar och änglar nu till helgen,men julgranen kläs inte förrän tidigast den 21a.

simzonites
0

God morgon! Här i Kalmar verkar det som om solen håller på att kika fram lite grann.
Får nog ta och koka lite linfröslem idag till katterna, flera av dem som har hårbollar.

/Lotta

/Lotta

Kittentotts
0

God middag fr Kungsbacka

Här är det trist väder som vanligt.

Idag va jag på ögonmottagningen redan kl 8 med pojken på hans årliga kontroll.

Nu ska jag snart till min vänninas tatoo & piercing studio för stora pojken har fått dumma ideer så att säga, man har ju inget annat än att tycka då de är 19år, och fick honom att göra detta hålet hos en jag vet sköter hygien o annat

Ikväll ska jag o minsta pojken baka pepparkakshus och pepparkakor i form av katter & hundar

Ha en bra dag!

helenaroth
0

Godmiddag från norra Öland!

Här är solsken och + 10 gr, jätteskönt!

Annkis54
0

God middag/eftermiddag alla.
här i Trollhättan är det mulet o lite blåsigt
inget jätteskitväder. hehe
har dammsugit lite här nu..för tofsarna rök omkring här på golvet, o flisan hon äter gärna upp dem.
#5 linfröslem låter ju mumsPenga mun
#3Åh så tidigt julgranen kommer upp hos er..är det tradition??
förr när vi hade gran så fick den inte komma upp o klädd förrän 23:e hehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bart
0

Det är samma här med att klä granen den 23:e normalt sett,men i år är det ju en så lång helg så då kan det tänkas bli den 21:a.För 17 år sedan när min pojke föddes på julafton var det en lika lång helg och alldeles snöfri julafton.Det året fick vi världens finaste julklapp i form av en hett önskad son efter 4 flickor i rad.

Annkis54
0

#9..hehe..vad det är kul
för 23 år sen så fick jag min hett efterlängtade son efter 4 döttrar Cool på MORS DAG
jag tror vi är UTVALDA hehehehehe

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Bullan
0

#8 Ne, ingen tradition alls! Förr var det just precis innan julafton granen kom in…men pojken har nu frågat varje dag när vi ska ta in den…så det blev igår. Men innan nyår, så är den nere! Glad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Marita-L
0

Ja vi gör som Bullan…tidigt och vid nyår är den borta..Glad

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s

manbukten
0

Godkväll här står grannen till slutet av Januari om vi får pltas med någon i år. Ett år klädde vi bejaminfikusen. Kanske ska klä klätterträden och bamse pottorna asg.

Trini
0

Halloj o God kväll!

Inte mycket tid till att sitta på nätet just nu :( Mitt i bokslutstider på företaget där jag praktiserar och jag är ofta där lite längre än vanligt och är helt slut om kvällarna (och morgnarna!) Denna helg är efterlängtad även om praktiken är jättekul! Tiden går så oerhört fort bara, hinner knappt med. Kattungarna är snart 2 veckor och börjar så smått öppna ögonen nu. Ska just visa en bild på en liten parvel som var först med ögonen samt en annan mysig bild, fast det får bli i ett eget inlägg.

#9 Den känslan har mina svärföräldrar berättat om! De fick också 4 flickor innan Daniel (min man) kom. Man blir ju såklart lika glad oberoende kön, men visst måste det vara något speciellt att få en pojke eller flicka efter 4! med motsatt kön.

Ha en bra kväll alla!

Bart
0

#10 Ja jag tror oxå vi är utvalda!Skrattande