Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 274 ggr
Dolleminas
0

OT: Visst är det skönt!!

Visst är det skönt med ett forum man kan rikta "alla" sina funderingar på? Jag tycker det, ibland får man tips ibland får man en tankeställare och för det mesta en massa "aha upplevelser" (så känner jag iaf) Det som jag tycker är bland det roligaste är att här på nätet blir alla så nära intill en fast man i verkligheten inte ens alls bor i samma landsände många gånger (om ens i samma land..)

Detta är mina spontana tankar, antingen så skummar ni förbi eller inte, vilket som för min del , men jag vill rosa alla sajtvärdar och sajtmedarbetare för deras kanonjobb!!!

krasivis
0

Rosor från mig med till alla som gör de här mötena möjliga!

Och jag håller helt med dig Dolleminas att det känns som om vi är nära varandra.

Millan71
0

O från mig med;) Det känns nästan som om man kände varann härKyssKram kram

Annkis54
0

jag håller med…
jag blev så otroligt glad när jag hittade hit
här finns ALL hjälp, ALL info, ALLA tider
o SNABBA svar får man

Perser o Exotic vitfläck
www.annkriellas.se

Kittentotts
0

Så roligt höra att många trivs på vårt forum. Det gör ju jag med.

För det mesta tycker jag vi har roligt här, och vi byter erfarenheter. Ibland blir det tjafs. Jag vet att många tröstat varandra då någon varit ledsen, så har jag med gjort via msn tex, någon har ringt mig fr forumet.

Brukar skoja om när någon klagar på vädret osv här hos oss, men om du åker t skellefteå el… osv så får du fint väder, ibland kommer flera städer, kan lova man får en konstig blick som hur sjutton vet du allt detta:))

.

Dolleminas
0

#4 jodå vad gäller väder känner jag igen mig, snacka om att folk höjer på ögonbrynen när jag nämner vädret i Göteborg, Luleå, Stockholm eller Kvicksund Flört, folk tror man är mer tokig än vanligt…Skrattande