Nya bilder på bebbarna!
Idag har vi fotat Zeldas ungar och jag har gjort en första bedömning ang. kön. Det är första gången jag könsbestämmer så det är inte säkert att det är korrekt. Hennes blåtabby, tjockisen är nu uppe i 161g! Sedan väger de mellan 117 och 143g.
Först ut Colourpointen, vad det nu är, brunmaskad, bruntabbymaskad osv?? Troligtvis hane.
sötisar!!!
Tack, ja vi är så stolta över dem :)

Åh vilka sötnosar du visar upp, nu ka jag nog sova gott inatt om jag tänker på dessa bilder, älskar blått!
Tack! Ja, sov gott, och dröm om söta små blåa kattungar :)
Oj vilka små godingar GRATTIS TILL DOM !!!!!!!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

OHH såååå sööööta 
// Mia
// Mia

Kanonsöta bebisar som vi ser fram emot att få se mer av då dom blivit lite större
Lycka till med dom alla
// Lena
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Vad de har vuxit bebbarna! Jaättefina är de! Det kan nog inte vara så lätt att könsbestämma dem förstår jag. Lycka till i fortsättningen med dem!

Ser jättefina ut ska bli roligt att följa
Tack snälla ni! Ja de käkar på och växer så det knakar, hoppas mjölkproduktionen håller samma takt bara. Det måste gå åt så himla mycket energi att producera mjölk åt alla dessa ungar, och när de blir större, hjälp, tuttarna kommer väl hänga i marken på mina fina flickor :)

Små sötisar allihop
. // Lillevi
Små sötnosar hela gänget :-)
Dom är alla så underbart sööööööta..

Åh så söta!!

Jättegrattis till en helt underbar kull=)
Så himla fina allihop=)
Kram Emma
#14…grattis till såå söta ungar
de har verkligen utvecklats…en superkull eller 2 var det va hehe
mjölkproduktionen ökar ju mer ungarna suger..så när de kräver mer o suger mer så ökar den…om allt går som det ska menar jag…o det verkar ju gå så bra hos dig
"hängtuttar"..hehe…ja..det får ju vi flickor betala för att vi får den stora glädjen att bli mor hehe
Tack allesammans!
Jepp, men tacka vet jag den snillrika uppfinningen BH! Finns det sådan till katter tro? Måste ju se snygga ut i framtiden vid eventuell utställning menar jag *skämt, hihi* De är så glada i sin nya bur :)
Åh så söta dem är!
har en gång klappat på en nyfödd kattunge..dem känns så sköra att jag var rädd att klappa på den
gjorde det med ett finger.
Ja, jag var också så rädd att röra dem ibörjan, men vande mig snabbt. Fick verkligen röra dem dag 1 då jag hjälpte vissa ut ur hinnorna tillsammans med mamman, det var en upplevelse!
Vilka sötnosar! 
/Lotta

Mums! Älskar blåa katter;) ja alla färger men blåa e ju nåt speciellt;)