Idag var det badat!
WoW, snygging! Vilken tjock, fin päls han har!
klart han är snygg o jo, pälsen är nog bra den!:)

Så fin han är!
Om du tar en bild imorgon då de är ljust, om det nu blir det
Sätt då kattpelaren framför ett fönster som släpper in ljuset
Ha gärna en mörk enfärgad bakgrund
Och stå framför katten naturligtvis:)) men se till så du inte står i vägen för ljuset
Och så få honom titta in i kameran
Ha kameran helt still för slippa suddiga foton
Lovar du klarar detta, så slipper du dessa ögonen som blixten ger, du får en klar bild också
/ Carina
tänkte ställa mig bakom gardinen jag ;)
en till

Vilken stilig kille…en riktig fluff boll =)))
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Ohhhhhhhhhhhh där är han ju min KURRKOTTE!!!!
Vad duktig du är att ha honom i så fin kondition :-) jag blir jätteglad att se honom så fin,och va stoooor han har blivit sen sist jag såg honom :-)
Jag får nog slita mig från jobbet nån dag och komma och hälsa på er och nosgnugga lite,
Kram till dig och nosisar till Kotten
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Vilken snygging…& söt 
Mia
// Mia

#4 Ja bakom gardinen är inte dumt, men då får du kort avstånd:)) GLÖMDE DET VIKTIGASTE ingen blixt
Men han är såååå fiiin! Kraftig härlig hane med en underbar päls!

Jätte fin och kraftig kille myyyycke päls
Vad fin han är! Jättesnygg med massor av päls!
Jag har kopplat att det är blixten som gör det dumma i ögonen…. men gör det även att han kniper ihop med dem för han har egentligen runda ögon (syns bättre på foto 2). Antagligen… ;-) När jag tänker efter kniper ju jag igen ögonen om det blixtrar…. :o)
Tack för alla fina kommentarer om min vackra kraftiga, pälsiga pojke … Jag är helt ense med er alla! :p

Oj vad ni fixar, själv brukar jag trimma ned min perser, hon trivs bra med det. Nu har vi avvaktat. Det är så kyligt så hon kan behöva pälsen över vintern även om hon går inne.

SUPERSNYGG är han!!

Vilket pälsmonster !!! Jättesnygg
Han är bara sååå snygg
o han har verkligen växt
kul att få följa våra missar här på perser ifokus
o Kotten har vi ju alla varit med från början
o du sköter verkligen om honom kanon
snyggt jobbat
#17 denna sajt är ju bra för här samlas ganska många av de som älskar rasen och föder upp den, äger någon kisse och så vidare. Man blev väl emottagen när man blev medlem här och det gör att man blir kvar och vill visa sin lilla guldklimp då o då.
Maken tog foto på Kotten (och mig *phew*) när han goade på min bröstkorg igår kväll när jag slängde ut mig på soffan! Får väl se vad det blev för kvalité… hahaha… Kan ju göra mig själv lite suddig så ;-)
Ha ha, nej det får du inte göra #17, redigera in lite eye-liner osv istället *fniss*. Ser fram emot att få se bilden!
#19:hahaha… o så sätter jag peruk på huvve!!! hihi…
Vilken härlig päls han har! snygg kille 
/Lotta
Vad din din kille är !