Kattshoppat på rea idag!
Godkväll på er!
Kattens dag idag och jag var till City Pet i Farsta och tittade efter ett alternativ till den för lilla trälådan som flickorna legat o ammat i tillsammans och knappt fått plats. Det blir ju stor skillnad när två vuxna katter ska kunna ligga bekvämt och amma.
Så vi hittade en jättefin tygbur ihopfällbar, rejäla stålstativ inuti och helt perfekt för kissarna och ungarna att kunna amma och mysa bekvämt i! Ska kolla om det blev någon hyffsad bild och lägger in den i så fall. Hur som helst, så var det halva priset på den pga utgående modell !

Låter som en sådand jag har:))))
Så, nu är bilden fixad, är det en sån du har eller? Det hade kommit nyare modeller med rundat tak, men jag tyckte tom att denna var snyggare! Det blir lättare att kolla ungarna nu också och byta handdukar och så då ingången är så stor. Vi ska dock lägga en kant så att kattungarna inte ramlar ur när de börjar röra sig mer.

Jättefin, tycker också den modellen är snyggare 
// Mia
// Mia
den va jätte fin vart köpte du den ?
Så bra det såg ut, gott om plats men ändå lite avskilt liksom. Verkar tryggt. // Malin

Jättefin på rusta eller var det på Öb säkljer de sådana ganska billigt har jag sett
de verkar jättekäcka tycker jag
jag har allt lite funderingar jag med

Vilken storlek är det du har ?
Det vore roligt att få ett perspektiv på storlekarna , då dom alltid har hundar på sina bilder.
Det blir svårbedömt för blotta ögat då tycker jag, men din bur ser perfekt ut .
S,M,L , Gigant ?
// Mia
// Mia
#8 Det är en medium! Ganska stoor, och vääldigt högt till tak, men den mindre modellen hade blivit lite för liten för två katter och ungarna de blir ju inte mindre liksom :)
#6 Denna är från City Pet. Jo Rusta o ÖB har tygväskor, men inte så stora och så är de så ostadiga tycker jag, denna har en rjäl stål-stomme, men är jättelätt att montera, man drar bara upp sidorna så klickar de fast sig själva :)
Denna är köpt från City Pet, en foder och tillbehörsbutik som har lägre priser på kvalitetsgrejor än övriga kedjor har (enligt mig) så denna kostade 795 i ordinarie pris vilket är ganska billigt bara det, men så fick jag alltså köpa den för halva priset!

#9 Du har gjort ett fynd, men går den in i bilen om du ska använda den till transport? Takhöjden menar jag. Fast till det priset spelar det ingen roll föresten
Hmm, gå in i bilen. det har jag inte täkt på, men när jag tittar på den ser det absolut ut som om den går in i en vanlig combi-bil. Det har du ju rätt i att man kan använda den som transport, men kanske lite väl stor för det , i alla fall när det gäller katt. Men den finns ju även i mindre storlekar! Superbra är den, med luckor på flera håll! och avskilt och lugnt blir det :)