Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 285 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon Lördagen 1/12-07

Här i Kungsbacka har vi en regnig morgon

Har precis sagt Hej då till min gubbe som åkt till Stockholm under dagen

Det är en jobbig dag känslomässigt i denna resa, men jag hoppas allt lägger sig och blir lugnt med tiden, har inte sovit inatt pga jag gråtit i ett, gråter för det som hänt och att det blev så jobbigt på vägen med allt. Visste inte igår om jag orkade genomgå alltihop, men jag hoppas jag gjort rätt, att allt kan läka det jobbiga, ledsen är jag ändå, dels för allt blev så jobbigt och jag inte fick den mys stund som va planerad igår med en viss individ, men också för det blev så jobbigt känslomässigt i samtal med en person jag tycker väldigt mkt om

Jag önskar er andra en underbar dag!

isnornin
0

Godmorgon från mig och Izabella:)

MVH Isnornin

Trini
0

Godmorgon!

Kittentotts, jag skickar lite styrka till dig. Jag vet inte vad du genomgår, har nog inte hängt med.

Nu ska jag till ICA och köpa jäst och pepparkaksdeg (orkar inte göra pepparkaksdegen själv). Sedan blir det storbak!! Ska bjuda in några vänner på adventsfika imorgon och då är det ju kul med hembakt (ja i alla fall lussebullarna då :))

Kattungarna växer och frodas, den lilla blåtabbyn är en storätare, hon ser mycket större ut än de andra nu och väger hela 152g!! Vår minsta är bruntabbyn på 109, men det artar sig där med.

Ha en bra dag alla!

Kram Trini med katter

englagirl
0

Godmorgon från Sandviken oxå. Inget regn eller snö men så där lagomt grått :-(

Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig Kittentott,skickar dig lite styrka på vägen :-)

Idag ska jag storhandla,ska passa på att ta hjälp av Amadeus innan han sätter sig med datorn….för då är det kört:-) Ska ha öppet hus på trafikskolan imorgon då jag firar 2 års jubileum på skolan och ska bjuda alla gamla o nya elever på glögg o tilltugg,så jag ska göra snittar på em,

Sen ska jag ta itu med resten av fönstren och se till att det kommer upp stjärnor i alla rum,

Ha en bra dag allesammans och lycka till alla ni som ska på show, speciellt Anna-Karin och Eudora som ska ställa Categoris Hallelujha Moment och Categoris Choya´ha, Way to go girls!!!!!!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Bullan
0

Kittentott: OjFörvånad…ja, vad det än är som hänt, så låter det ju inte roligt allsGenerad Jag hoppas att det löser sej så småningom, vad det nu än är. KRAM på dej!!!

Själv är jag fortfarande förkyld och min röst är nästan helt borta, får anstränga mej för att kunna prata.

Här i Piteå är det vinter med va 20 cm snö och det småsnöar litet nu också. Ska julpynta litet mera idag, satte upp julgardinerna igår.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

SussiF
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morr'n på er :-)

Här i Svanå kommer det faktiskt lite snö för tillfället, annars är det gråmulet och blåsigt idag. Jag är trött, trött, trött idag på grund av att jag satt uppe och gjorde iordning småpaket till en adventskalender för ungarna. Kom isäng vid tretiden *gäsp*

Ungarna blev överlyckliga i morse när dom såg "kalendern".

Hoppas du klarar av att ta dig igenom det jobbiga Carina !!!

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Har precis gått en långrunda med min hund i regn, fast skön runda ändå.

Har blivit förkyld och mår inget vidare idag, får bli vila och läsa en nylånad bok.

Kittentotts! Skickar en hel famn full med tröst- och styrkekramar till dig!

Till er alla, så önskar jag er en skön och härlig dag!

Kittentotts
0

Tack alla för Kramar & annat.

Jag vill inte gå ut med vad som hänt på forumet, det är ledsamheter för 2 parter, men kan säga jag ville stoppa min gubbe på vägen idag, kände det är för jobbigt, mkt känslor för både mig andra och så svårt då barnen är ledsna när man själv inte orkar egentligen, hoppas hoppas resan och annat går bra nu så man får nog av jobbigheter, jag orka inte mer

billyboy
0

Tänker på dig Kittentotts! Hoppas det löser sig…. och jag sänder många styrkekramar din väg idag!

Här i Sandviken har englagirl redan informerat om vädret. Jag sitter i soffan med datorn i knäet och gör inte speciellt mkt. Men skall väl plocka fram gardiner och sätta igång hmm ;-) hihi…

annars allt väl!

Kram

miascharming
0

KITTENTOTT  !

Har ingen aning om vad som hänt eller vad du går igenom, men jag kan ju " se " att du lider,  har det oerhört tufft & lesdamt just nu ..

Så här kommer MASSOR av styrkekramar Kyss

Hoppas verkligen att situationen snart bättrar sig. ( Håller tummarna )

Kram Mia.