Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 653 ggr
Kittentotts
0

Godmorgon FREDAG JIPPI!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det veckans sista arbetsdag för många av erGlad

Och Morgondagen är nog till för att pyssla och få upp Adventsljusstaken, sjärnorna osv för många

Här i kungsbacka har vi en regnig morgon

Jag har satt upp sjärnan i pojkens rum & vårt sovrum

Köksfönstret jobbar jag med fortfarande, måste få det sitta bättre, och nu ska jag till vardagsrummet för sätta upp här

Annars så är det för mig en febrig jobbig vecka, mår inte alls okej, troligen fått allt vad pojken va hemma för i förra veckan

Ha en bra dag! / Carina

Kittentotts
0

Så nu har jag satt upp i vardagsrummet, tänkte puttar upp här så vi inte får dubbeltråd igen:))

isnornin
0

God morgon. Det är så snöigt och vackert ute! Härligt med allas fönsterbelysningar:) i mörkret;))

MVH Isnornin

krasivis
0

God morgon!

Här är det lite grå trist. Men det är vackert med träden som är avlövade tycker jag. //Elisabet

billyboy
0

Tjingeling o gomorron! Hehe.. jag har faktiskt faktiskt fått till dygnsrytmen nu… nu är det bara att försöka bita sig fast i dygnsrytmen.

Dolleminas
0

Gomorron! Tur man har lite snö så man får nån sorts adventkänsla (vi har varit helt utan snö annars de sista åren runt advent…) Är hemma med en hostig ochsnorig pojke som har ont i kroppen idag (dagis sa att det verkar vara nåt som går nu…) Ska själv till VC idag och då får han följa med, sen måste jag ta tag i detta med advent (vill men har ingen ork…) så det blir lite mysigare..Glad

Millan71
0

Godmorgon! vad alla pyntar tidigt! Man skall ju enligt tradition börja imorgon!  Nåja kanske skönt att ha allt färdigt,själv skall jag städa idag(hade jag börjat tidigare hade det hunnit bli stökigt tills på söndag)Sedan skall jag hämta alla adventsljustaken ,sätta upp gardiner mm  Nu är båda barnen sjuka här,hoppas dom blir friska tills skyltsöndagen!  Ha en jätte trevlig fredag!

Lovebuffen
0

Godmorgon allihop!

Här i Skåne har vi ganska milt väder, mulet. Har precis gått en lååångrunda med min hund, faktiskt skönt!

Önskar er alla en fin fredag!

Kittentotts
0

#6 Man får börja i tid om man har massa grejor som ska uppFlört

Här är inte husse hemma under morgondagen då han ska köra katt till Stockholm, så vi får sätta upp all utebelysning under eftermiddagen ihop.

Nu har jag varit i Kungsbacka innerstad på morgonen, Pojkens skola gick tåg ner för ha sin årliga undervisning av prästen, detta va spännande som alltid för barnen