På tal om inspiration
så här blev mitt köksfönster då jag putsat dom o satt upp mina nya advetljusstakar. nu är det bara nya blommor i amplarna som fattas och så ska jag stryka på julgardinerna som ska sitta framför fransgardinerna, men det gör jag ikväll då jag slutar jobbet.
Du kan väl komma hem till mig sen billyboy och få lite julstämmning för jag ÄLSKAR att pynta och jag ser fram emot dan då jag får klä min gran igen,snart så :-))))

//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
Whoaw, vad fint det blev! Det ser så snyggt ut.
Kan du ha blomkrukor så där i fönstret? Åker de inte i golvet? Det skulle de ha gjort här.
Jätte fint..hahaha ja de där gardinerna skulle mina haft jätte kul med
För visst är det mysigt nu när alla ljus tänds och mörkret faller på..det blir så myspysigt..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
är det såna där fransgardiner??
jag köpte såna förra julen
o satte upp..o tänkte att om katterna förstör de så må de vara hänt.
det gick bra mer än ett halvt år
sen så såg jag att Mica hade snurrat in sig en en sån så hon satt fast,,,det var läskigt..jag fick klippa loss henne…o det hade dragits åt hårt
så nu funderar jag på om man kan hänga upp de o sen binda upp de på nåt snyggt vis..
för jag tror att jag har 4 glittrigt röda o en svart o en vit hehe
nån som har nåt bra förslag
snyggt köksfönster Lena
Hej o hå… ja du fick till det snyggt! :) Tror jag får så lov o hälsa på hos däg! Haha…. Får hitta dag som passar båda ;-)
hihihi

Läckert !!!!
Snyggt!!

Jag har precis slängt mina sådanda fransgardiner, köpte dem på Hemtex, 14 dagar senare va det bara trådar kvar, och de hängde aldrig där de skulle, fick kamma dem loss hela tiden
Jag har massa lekfulla ungdjur just nu, så gäller planera med pysslet

Hahaha det där med fransgardiner har varit ett dilemma hos mig oxå men inte längre. Jag köpte på Åhlens då dom blev poppis för sådär 2 år sen och då hade jag oxå kattungar som tyckte det var kul att leka med trådarna men efter ett tag så tröttnar dom och nu tycker jag att det funkar bra. Jag har gjort en knut på ena sidan då den gardinen var så lång att den släpade i golvet och det funkar oxå bra.
Blomkrukor i fönstret ….jaaaa ibland så "knuffar" dom den åt sidan om dom inte tycker att det finns tillräckligt med plats men dom har ju HELA bordet att sitta o titta ut på.
Näää nu ska jag sätta igång med dom andra fönstren, får se om jag skickar nån "inpirationsbild" igen, kan väl alltid få igång nån att pynta….eller hur Billyboy :-))
#5 du bor lite väl långt ifrån mig just nu känns det som :-)
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
:-)det löser sig nog med pyntandet i slutänden… :) Jagh är ofta sent ute men så får jag en spurt i slutänden iallafall. :)

Skitsnyggt !
// Mia

Jättefint!
du har inte lust att fortsätta här med lite jul och fix