Lilla "Milly" :)
Hej på er alla.
Jag måste få visa min lilla bebis Persian Dream´s Just a Miracle "Milly". Jag har haft beslutsångest om hon ska bo hos mig eller mamma, men nu har jag bestämt mig till 110% , hon ska stanna här. Hon är sååå go denna tjej,,,hon skulle kunna kramas o kela dygnet runt, en riktig krambebis, o vem kan i slutändan inte låta bli att behålla ett sån litet underverk. Hon är dessutom ur sista kullen efter min tyska importhane som numera är kastrerad. Hon är en PER fs 22 03,,,hoppas ni gillar hehhe lika mycket som vi här hemma.
ha en bra dag allihop
Kram Tessan

Jättefin tjej!

Åååååååååh vad bedårande underbart fantastiskt SÖÖÖÖT hon är!!!
Tycker inte alls att hon ska bo hos dig…….hehe……utan hos MIG! 
Skoja bara! Fast hon är drömsöt! Förstår verkligen att du inte kan släppa henne, och med underbart temperament också så är ju saken biff! 

vilken skönhet! halvbror hälsar;)
Jätte söt tjej !!!!
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus
Hon är otroligt fin!

Mumsmums klart det är en stanna hemma
Så otroligt söt !! Härlig färgfördelning. Hårlängden är ju ett minus (för min del)
Förstår att du inte släpper iväg denna ljuvliga lilla tjejen! Det finns bara ett ord för henne och det är: bedårande 
/Lotta
/Lotta
Oj så söt man kan va,Du kan kom
a hit.Lena
Hälsningar LENA

Ohh tack snälla ni för alla fina ord om lilla Milly,,,,hon är verkligen en liten docka denna tjej, o en bebis som alltid ska vara i famnen på mig.
Hi hi så jag känner mig jättenöjd att jag behållit henne.
Kram Tessan

Vilken jättevacker liten tös
// Lillevi
ytterligare en skitsöt pälsmonster tjej från Tessan

Gud så söt och jätte härliga färger.

#14 hi hi hi,,,du är rolig du Annki

Hon e ju jätte söt brutta, jag gillar 03 mer än 02 och 01 då jag gillar de fina färgerna:)
#17…jag håller faktiskt med dig
det finns inget så snyggt som en kanonfin 03
o i mitt tycke så är det svårare att få en bra 03 än en 02..

ja jag har faktiskt haft tur med det, hon är en kanonfin 03:a,,,hon har en läcker vit rand runt hela kroppen lixom uppe på ryggen o runt,,,ja ni ser säkert på kortet, sen är hon ju helt vit om hals o mage , hon är även vit baktill och om alla 4 benen,,,,
Ska bli spännande att ställa henne i vår:)