Gomorron
från Sandviken.
Av någon anledning för mig okänd vaknade jag efter bara 2 timmars sömn vid 4 tiden och kände mig konstigt utvilad. Känner mig inte trött än så jag fyllde på energiförrådet med att göra en proteindrink (hade proteinpulver hemma som jag totalt hade glömt att jag hade) och blandade så i linfröoljan i denne och det smakade inte alls av oljan! Rekommenderas alltså! ;-) Haha…
Jag skall börja klä på mig om en stund och ta ut vovvarna på morgonprommis och sedan skall jag ta iväg ena barnet på skolan (6-års) och så skall jag ta iväg andra barnet på dagis efter det… kanske att mannen får klä på barn nr 2 medan jag studsar med barn 1. ;-) haha…
När jag vaknade låg jag o tänkte försöka somna om men så kom jag på att det kan vara bra att lyssna på den där lilla piggheten som jag kände för det kan ge en chans att få tillbaka en vettig dygnsrytm. Min dygnsrytm har varit lite bak och fram ett par veckor och det håller inte i det långa loppet.
Vädret har jag inte hunnit kolla ordentligt, men igår kväll var det kallt här.
Hoppas att ni alla vaknar upp till en bra dag!
Kram
Junia
Godmorgon!
Här är det ca fem minus grader så det blir en kylig dag.
Det är full fart på katter o hundar redan. Idag ska jag iväg och handla, dammsuga inför helgen m.m.
Må så bra idag alla
önskar Elisabet

Godmorgon alla!
Här i Skåne är det KALLT, riktigt kallt för en gångs skull, och jag tycker faktiskt att det är lite mysigt. Vi har bara haft regnslask och höstvarmt innan, och vinterälskare som jag är så blir jag glad när vintern kommer (fast på vägarna kunde det ju vara sommar alltid förstås!
).
Önskar er alla en fin och härlig dag! 

I Dalarna är det -7 grader….Ville bara stanna under täcket men men…ska till veterinären strax med Ronja o malwa för vaccination…skall dricka lite kaffe nu….