Om blommande blommor och sovplatser....hm!
Alltså jag fattar bara inte hur en blomma kan blomstra med så STOOORA blommor hela tiden……och i olika färger dessutom!! Är det någon mer som har liknande blommor hemma? Hehe…
Det här med sovplatser……det är det delade åsikter om här hemma, det JAG tycker är BRA sovplatser (t.ex. jättefina sovpuffar som jag köpt för dyra pengar, mysiga små krypin som jag gjort till dem med varma fleecefiltar, etc, etc), det tycker definitivt inte mina katter är bra utan dissar dem och väljer istället andra platser……
…….ja, se själva! 

Visst är det härligt
Ja man köper in massa dynsängar mmm, men de mest populära platser jag har här hemma är:soffan, fönstret, min säng,garderober,badkar, tvättställ,hmm ja de mest udda platser kan man finna dem på.
Jag tycker det är jättemysigt och se alla sovplatser katter väljer..speciellt den i krukan
..härlig bild
// Berit

Vilka bra bilder:))
Vi köpte ett klösträd till Izabella, rätt högt med hammok högst upp, hon älskar trädet, och att ligga i hammoken. Om man klappar henne lite när hon ligger där så sätter hon igång att spinna på engång:)
MVH Isnornin
hahaha ja den blomman den har knoppar =)))
Åhh min värsta fasa…ligga på spisen…jag är jämt så orolig att dom ska hoppa upp när spisen är varm…
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Eh, det är ju förstås en ANNAN blomma då, en KAKTUS, som blommar med sååå FINA blommor alltså!!!!!! *klarlägger om bilden ovan bara* 
Är lite trött för jag har varit iväg med min hund och god vän och promenerat i skogen vid en sjö, en riktig långrunda, så nu är jag TRÖTT!
Iaf, ni ser att jag har fiiiina blommor här hemma!! Hehe…
hahahah en söt julkaktus…

Eller….njaäääeeee……..ehm, numera ser blomman i köket ut så HÄR: VARNING, KÄNSLIGA tittare bör ej titta på denna massaker av blomman!!!!! 

Dum som jag är så har jag inte riktigt hjärta att ta bort den heller, för mina kisar fullkomligt ääälskar denna blomma - ja som SÄNG då alltså!! Och så LEVER ju trots allt blomman fortfarande och jag hyser ett litet dödsföraktande hopp om att den mirakulöst ska återhämta sig igen……om bara mina små änglar kan välja en annan sängplats förstås! 

Ja, visst är min julkaktus fin! 
De är sååå söta med sina liggplatser
de väljer till och med platser sopm inte KAN vara bekväma,,allt för att synas ..hihi!!
Här tyckte gubben min att hundarnas bädd var för liten…så det blev ett köp av en större bädd….hundarna ligger som små bollar i det ena hörnet och i andra hörnet tre katter 
#11# Vem bryr sig om blomman ..bara katterna har det bra
Jag har nästan inga blommor längre…katterna har tagit död på dom
endast några pelagonier..men jag älskar blommor så det är tur att jag har en trädgård full av blommor och rosor..
#11 wwwhhheee å fasa vilken skräckrysare..jag vågade nästan inte titta..hahahahahaha den ser lite mörbulltad ut…när min såg ut så i hallen så köpte jag en ny och vipps var den överfallen och ner gosad…mums..

Heliotropes! Jag kan riktigt se dina hundar och katter i den nya bädden!! 
14#…..japp, vem bryr sig om blomman om man måste välja mellan den och ens katter!! Känner igen det där med att knappt ha några blommor längre pga katterna……
……själv har jag börjat ställa dem på strategiska ställen istället, såsom högst upp på bokhyllorna, och där får de faktiskt vara ifred. Det blir ju så mycket mer hemtrevligt om man har lite blommor tycker.
15# Hehe, känner igen det där också, att så fort man köpt en ny så kommer katterna rusandes och hoppar i sänge……eh, jag menar blomman! 

Sov gott allihop!