katter släpper inte brakar som Hundar
Måste bara få berätta.
Gubben gjorde stek"Rostbiff"och bakpotatis idag för festa till det för oss extra, han älskar laga mat
När vi sitter äter läggs världens brak skit, jag,johnny,jimmy pojken tittar på varandra, sen kommer lukten, det va vår gamla schäferhane som låg nedanför mig, han har ju blivit lite slapp efter all medicinering. Men vi fick oss ett skratt trots det stank

haha ja de e allt goa de fyrbenta
Ha ha ha!! Jag minns när mina vovvar fick en rå äggula ovanpå sitt hundfoder, huuu vad det kom gaser på det! Men de blev så fina i pälsarna!
Ha Ha där fick ni för nifestar till det.Skicka hit gubben,jag vill smaka på den goda maten:Lena
Hälsningar LENA

Ja hundar kan överraska hos med de värsta fisarna imellanåt, antingen smygisar el brakar så man hoppar. lovar pojken hade roligt då Johnny tittade på mig undrande om det va jag, men precis nedan mig låg ju hunden med
haha..kan föreställa mig lukten
katterna gasar inte så va??
i alla fall inte mina. har nog bara haft några enstaka katter som har släppt sig överhuvudtaget ..genom åren

En bekant hade en pudel som blev rädd för sina egna pruttar, det fick vi ett gott skratt över då hon stutsade till och sprang iväg av rädsla. Mina katter kan de också men det smyger fram och kryper upp i näsan, haha.

Mina katter fiser inte, de är så välvårdade förstår ni