pälsvård???
Snälla hjälp mig.
Har innan alltid använt hous of anju. först greeas remover, sen purple och till sist texuracing (ursäkta min stavning=) o nu finns ju inte dessa produkter längre=(=( Blir inte alls lika bra med de jag har nu. Har nu nån annan sorts greas remover som ersatte den från hous of anju o sen purple o en texurasing spray istället. Blir inte alls lika bra=(
Nårga tips? Har svartsköldpadd, blåcreme o svarta katter.
Tack
Menar du antistaspray?,jag andvänder till utst. silkesdroppar och Jerob BAT rUM cOAT pOLISH,BLIR SUPERBRA.lENA
Hälsningar LENA

Har du prövat Jerob's produkter.
Dom har likvärdiga produkter som du tidigare använt dig av.
// Mia.
// Mia
efter House of Anjos produkter försvann så har jag gått över till Espree…
Emma…jag har aldrig haft nåt såååååå bra
jag skulle tippa på att de passar dina katter alldeles utmärkt

#1 Nä de vet ja inte. Spray texture heter den o e från Anju Beauté.
#2 Nej dom har jag inte testat. Har alltid haft Hous of Anju. Vart får man tag på dessa produkter??
#3 Såg nu att jag har en flaska med Silky Show Cat Shampoo fårn Espree. Fick med den när Liza kom hem igen. Ska jag bada endast med den eller nåt annat oxå??
Tack ska ni har för era tips=)

Funkar utmärkt att bada endast med Silky Show-schampot. Jag tror att du kommer att bli mycket förtjust i Espree-schampona för de är överlägset det bästa jag provat under 14 år (och jag har provat allt på marknaden, tro mig!)
Är katterna riktigt skitiga börjar jag med Berry Delight och sedan Milk n' Honey och avslutar med Silky Show. Är det bara en uppfräschning som behövs blir det Milk n' Honey och Silky Show.
Kör uteslutande med Espree även på trimmet och har badat alla raser i kategori I och II med perfekt resultat.

#5 Okej så jag kan testa o bara bada i silky show?
Har ju Liza som ska badas nästa vecka så jag testar de på henne då.
Tack för era svar
Silky show schampot är från espree va? jag har nu en espree för svart päls…men tänkte om det kanske blir extra snyggt med just silky show?

#7 Ja de e från espree. Men hur de funkar med dessa shampon vet jag inte?? Nån annan har säkert svar åt dig=)
Vi har som sagt en från espree, black coat tror jag den heter ( percy är svart därför tog vi den) men ska gärna testa silky show =)