Perser iFokus

Perser

Etikettot-allmänt-prat
Läst 423 ggr
simzonites
2007-11-23 13:06
0

God middag!

Hej på er!
Här i Kalmar är det ännu en grå och trist dag. Jag åkte på att bli förkyld igår igen, skit också, vi som har klubbmästerskap i morgon. Det är väl typiskt?
Katterna tycker dock det är mysigt när matte ligger i sängen och vilar Glad 
/Lotta

/Lotta

Flisans
2007-11-23 13:19
0

Hejhej.

Samma här. Nu kommer de stora blöta snöflingor o imorgon ska de snöa, regna o blåsa. Vi som hade tänkt ut o leka med barna=( Vill man ju inte i sånt skit väder. Lillefisen här e oxå förkyld men bara lite rinn i näsan.

Krya på dig

Kram Emma

SussiF
2007-11-23 16:21
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i Svanå snöar det. Det började redan i förmiddags så det har börjat bli vitt på backen nu.

Här hemma jobbar Optimus för fullt med Lady så med lite tur blir det små "rödingar" av båda könen om si-så-däringa 9 veckor :-) Jag är sååååååå nyfiken på resultatet !

Krya på dig Lotta!

Kittentotts
2007-11-23 16:34
0

God middag!

Här är det svinkallt, säkert snö på väg. Jag har legat sjuk hela veckan tillsammans med pojken här.

Jag kände mer av kylan imorse kl 6.30 då jag gick promenaden med voffsingarna, lyckades trampa i en pöl som gick t knäna, gissa jag frös :(

Lovebuffen
2007-11-23 17:42
0

Hej allihop!

Här i Skåne är det mulet men inte särskilt kallt, så någon snö kommer det nog inte här iaf. Vi har inte ens haft snö än här nere.

Ville egentligen bara säga…..KRYA PÅ ER ni sjuklingar!!! Kram till er!

Kittentotts! Fy så hemskt att trampa i en sådan djup pöl, förstår att du frös sen!!!