Nybadad Zingo
Nu blir han 12 veckor på söndag o letar efter nytt hem fortfarande.
Redige killen e nybadad o har idag blivigt blåst med dammsugaren för första gången. Han va så duktig. De tog hela 20min o få han helt torr så JA han har en enorm päls.
Här kommer den finaste bilden=)

Är han röd-vit Emma? Mycket fin nos har han iallafall, och så ser han kraftig och fin ut. Han ser mkt mysig ut!

#3 Ja han är rödtabby o vit. Väldigt lite vitt =( synn på en sån fin kille=( Hade han bara haft lite mer vill så hade de varit roligare för då kunde man ställt han. Han är nåt av de mysigaste som finns. Spinner hela tiden=)

Jag brukar säga vad gör det med för lite vitt om katten är så gosig o fin som din lille kille ser ut vara. Har själv en tjej här hemma fr Fina Stina´s som har för lite vitt, kan tänka mig ställa för få en bedömning trots för lite vitt. De kan ge mkt fina små ändå

Ja de e sant. men hade ju varit roligare om han haft mer vitt. E ju i mina ögon skitsnygg=)

Ja visst är det alltid en önskan de ska ha tillräckligt. Men han är fin ändå, och han kan bli pappa t många sötnosar

Oh vilken snygging! Kan ju inte va svårt att få han såld till ett bra hem? Själv har jag redan en karl o han skulle nog inte uppskatta en till herre;(

#8 Nä oftats vill väl karlarna va ensamma i hushållet