Ophelia mår gott
Vilken mysig go bild,hon är så fin.LEN
Hälsningar LENA

Ja hon ser verkligen ut att mysa, det gäller att passa på när de "små" låter henne vara ifred. Hoppas allt är bra med de "små", det var länge sedan vi såg den. (Det är kanske tid med lite nya foton på dem?)
Ha en bra dag // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Peter Pan V I L K A ögon wow
ja..Din (o min) lilla Ophelia har fått en kanonkull
o jättekul för mig som uppfödare till henne att hon visade sig vara en så bra mamma. Men hennes mamma är oxå super.
Fick även höra från Tina på Harlibries att hennes hona Candy, som kommer från samma mamma o pappa (inte ur samma kull) är en lika kanonmamma hon
Kul
kanske dags för den mamman att få en ny kull hehehehe

#6 Hihihihi ja det är klart att hon vill bli mamma flera gånger.Är det nio katter man får ha innan tillstånd???Då kan vi ju ha fyra till.
Hon vill nog ha en snygg Exo hane nästa gång för Teddy har ju förhinder numera så vi kan ju inte göra om kombinationen.

#3 Så söta de är Sylia och jag håller med Annki, vilka ögon han har Peter Pan och Wendys tabbymönster är också kanon.
Här kommer ett foto till dig Sylvia på Frida. // Karin
Karin

Tack Karin för den fina bilden.Hon är otroligt söt vilken fantastisk röd färg hon har.Helt underbar liten tjej.Henne ska det bli kul att träffa live.
Min son kallar Peter Pan för goofie för att han alltid spärrar upp ögonen som tefat.
Vad de har vuxit kattungarna! Stora och fina ser de ut att vara, särskilt fin tycker jag att Peter Pan är!

hellegud så söta små ungar o mamman med förståss;) Jaså får man ha "bara"9 katter hemma utan tillstånd? Bra att veta till sen…har nu endast 4 men hoppas på fler;)
#11..japp, har man 10 katter eller fler..o då räknas även de man har på foder
eller om man tar 3 kullar eller fler i katteriet så måste man ha tillstånd
men det är inget märkvärdigt att söka det
hur enkelt som helst
Oj va jättesöt hon är
lilla Frida och vilken vacker färg
mums.LENA

Hälsningar LENA

Tack Sylvia och Lena vad roligt att du gillar henne, hon är verkligen en blandning av mor Fina Stinas Gosiga Goozan och far Rya Kvarns Earl Eton (Mozart). // Karin
Karin