Perser iFokus

Perser

Etikett02-allmänt-kattprat
Läst 271 ggr
Boromir
0

Nya bilder på hemsidan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har under hösten låtit fota mina katter för att kunna uppdatera min hemsida. NU har jag äntligen kommit mig för och fått det gjort. Välkommen att titta in!

www.morkmardens.owns.it

Många här på forumet har så fin utsmyckning på sin hemsidor, hur gör ni det? Vart hittar ni bilder och animationer?

Mvh // Malin

diana_
0

Nu såg jag vem pappa var !  Han var den största katten jag har sätt i mitt liv ! riktigt riktigt vacker så som dina katter!helt förtrollande ögon!Kyss

Tessan73
0

Jättefin hemsida,,,o jättefina katter har du.

//Tessan

Bullan
0

Fina foton du fått in på hemsidan på dina vackra katterSkrattande

Jag skvallrade för diana_ innan hon köpte Topas, att du hade katt från Stella Nordica, och att den som jag träffade i Boden, var såååå mysig och finSkrattandeså att hon hade god shans att få en trevlig kisse därifrånSkrattande 

Hoppas vi träffas på fler utställningar framöver, nu när jag vet vem du ärOskyldig!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Boromir
0

#1 Jo, pappa Alexander är en riktigt stor kille och jättemysig i sättet. Celino, din kisses pappa, är lite av en favorit hos mig. Vackert blå! Skulle nästan vilja stoppa honom i väskan =).

#2 Tack så mycket! 

#3 Tack! Jo, Vicki visade verkligen upp sig från sin bästa sida då vi var i Boden. Hon var nog lycklig att få ha mig för sig själv. Jag instämmer att chanserna är goda att diana_ får en mycket trevlig katt.

Det var trevligt att träffas och jag hoppas att vi får den möjligheten igen….det får vi säkert.

frukove
0

Vilka fina bilder på en fin kattGlad

Bilden på Vicki på startsidan var ju otroligt bra!

Är bilderna tagna av hon som fotade i Boden?

Ha det bra!

Heléne

Boromir
0

#5 Tack, tack! Visst är det den fotografen. Jag blev nöjd med bilderna och köpte naturligtvis fler än jag behövde. Men det är samtidigt kul att kunna byta bilder…

Ha det gott själv! // Malin

simzonites
0

Roligt att få se dina supervackra kissar.

/Lotta

diana_
0

Hehe jaa Celino var också mkt fin,vi gick en runda och titta på alla hennes katter det var så underbart kul !Och dina tjejer är mkt fina då dem liknar sin pappa i mängder !Kyss

Jaa Osito är redan sen igår mkt kelig och pratig och ska sitta i knän så relationen mellan oss och katten lär bli bra,nu håller vi tummarna för att grabbarna,Percy och Osito ska bli vänner.

Osito är anmäld till en utställning den 2-3 februari på Järva kattklubb,vet inte ännu om han kommer med,har du också anmält dina missar Boromir?Gladdet var Gunilla som anmälde honom och tkr det kan inte skada ta med honom. Aldrig varit på utställning.

blackangel
0

jättefin sida med vackra katterRäcka ut tungan

Millan71
0

Jättefina katter du har;)  Älskar själv sagan om ringen så bra namn du;)

Boromir
0

Tack för alla fin ord!

#8 Jag bor i Umeå så det bli nog inte aktuellt att åka på JKK utställningen, dessutom om allt går vägen så väntar Dessi smått i början på januari, har just sett att tuttarna är rosa…..Glad Vi får hålla tummarna för er istället på er premiärutställning.

#10 Det finns ju dessutom en massa bra namn till kattungar, om man har tur och får sånna…..

ophelia
0

En fin sida med fina foton.

Marita-L
0

en fin hemsida och väldigt fina katter..

Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

Crystal Pearl´s