En exotichona sökes
Hej hej…Skriver åt min syster Black angel…hon vill gärna köpa en exotic hona helst vuxen (fertil,ej kastrat)men även kattungar intressanta! Har ni eller vet ni någon som har en underbar söting till salu så skriv gärna!Katten får det bästa hemmet kan jag lova;)

Har ju haft funderingar på att kastrera min blåsmoke hona Q-Tie pga att jag får in nya linjer och då måste jag skära ner på antalet eftersom jag tar in nytt. Kanske kan tänka mig att sälja henne som fertil hona lite billigare och ta en kattunge i hennes första kull. Q-Tie är efter våra importer Belocki´s Blue Sky från Danmark och Exporama´s Endless Summer från Norge. ska fundrera lite mer, sen har jag ju Maryland´s Berlioz "bella" som jag inte riktigt har bestämt åt vilket öde det ska gå.hon har haft 2 kullar, den senaste i mars. Jätteduktig mamma.
Är inte perser intressant?
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~

Hej hej, nja helst exotic, men e ju ej omöjlig hehe..Skiska gärna bilder:)

Jag har kanske funnit det jag söker nu;) Hemligt tills vidare hihi

Jaa hur ser den ut tro…nyfiken..
Marita - Medarbetare på Perser i Fokus

är det klart nu eller?hehe nyfiken i en strut….vill ju förståss veta före innan du skriver det på forumet…hihi…

hmmm ganska så klart men inte riktigt än hehe, jag återkommer nu får ni hålla er till tåls alla
jaja…håll oss på halster bara hehehehehehe
Gud skapade ingen brådska hehe

hehe ni får snart veta fniss

Jag vet;) hehe

svårt att hålla inne med nåt från dej syster;)

Jaha o när får vi andra veta då???
Nu e ja ju jättenyfiken på vad du hittat=)=)
nu får du allt berätta o stilla våra bäbis tarmar hehe

haha lugna ner er nu snaart får ni veta