Perser iFokus

Perser

Etikett06-till-salu
Läst 718 ggr
Soffan79
2007-11-16 12:56
0

Omplaceringskatt?

Eftersom vi fick ta bort Alice i tisdags har nu tankarna börjat vandra åt att ta in en ny katt i familjen. Tänkte därför börja med att höra mig för här om det kanske är någon som behöver omplaceras.

Vi är en liten familj bestående av mig Sofie 28år min pojkvänn Marcus hans Berded collie Bonnie och mina två perser tjejer Tussie och Bonaly. Vi bor i en marklägenhet med en liten gräsplätt som katterna älsker att springa runt på om sommaren.

Det vi söker är en perserkatt, hona / hane spelar ingen roll (mina tjejer är steriliserade), ingen kattunge. Hon /han måste komma överrens med andra katter (och hundar).

Kittentotts
2007-11-16 13:34
0

Jag kan lämna referensSkrattandeMin bonaly finns här hos Soffan79. Och om jag hade haft en som passat in just nu, men jag har ingen så, jag har 2 kastrater, men de är mkt speciella i sättet, den ena klarar egentligen inte hundar, men hon lever med våra här, hade hon fått välja så skulle hon sagt: En utan hundar och karlar i huset, och så vill jag ha en stor säng ihop med matte, och så ska vi äta frukost ihop, alltså dela allt med en matteGladMin dotters bortskämda tjej. Men ack så underbar

Den andra är vår hane, men han har visat skygghet mot karlar efter kastreringen, så vi sa han får stanna.

Hör jag någon ska jag höra av mig!

Millan71
2007-11-16 14:05
0

Och du vill absolut ha en perser eller?Jag vet en som skulle omplacera sin hankatt,en svart perser kastrat men hon bor i dalarna,vart bor du? nu vet jag inte om han finns kvar men kan höra om intresset finns? Kram

Soffan79
2007-11-16 14:40
0

#2 Ja det är perser jag vill ha. Kanske skulle nämt det ja.. att jag bor i Halmstad så det får gärna vara i trakterna här omkring.

Kittentotts
2007-11-16 18:55
0

Jag har mailat några jag känner i din närhet för höra om någon katt kan finnas hos dem och som behöver nytt hem

[Baboos]
2007-11-16 19:15
0

Jag har en crene hona som är precis kastrerad i onsdags som jag hade tänkt omplacera. Hon är nu 2½ år. ((Hade ju igentligen tänkt att brodern och hon skulle flytta tillsammans, han är en röd exotic han också kastrerad. Har också en blåsköldpadd exo hona kastrerad också till omplacering. Hon är mor till creme honan och exo hanen)).

Jag bor själv i Halmstad så det är ju inte så långt.

Kittentotts
2007-11-16 22:39
0

#5 Åhhhh jag vet vem du menarKyssMumsimums.

BumbleBee
2007-11-17 22:05
0

Jag vet en kvinna som har en liten Perser uppfödning. Hon har planer på att omplacera några katter. Skulle någon vara intresserad kan ni ju Pm:a mig så får ni hennes namn och telenr:     //  Lillevi

Flisans
2007-11-17 23:29
0

Hej Jag har ev flera katter för omplacering. Men den jag tänker på i första hand är min kastrerade svarta perserhane på 3 år. Du e välkommen att maila mig ifall du vill ha bilder.

Mvh Emma